This or That Tag

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. En deze keer de this or that tag. Voor wie het niet kent, de this or that tag is een tag waarin je keuzes moet maken tussen twee dingen op verschillende gebieden. Namelijk fashion, make-up, nagels, body en haar. Ook heb ik er wat foto’s bij gedaan van producten die ik dan gebruik. Hopelijk vinden jullie het leuk!

 Fashion

Lange mouwen of korte mouwen – Want als je korte mouwen kunt dragen weet je dat het mooi weer is!

Spijkerbroek of joggingpak – Natuurlijk staat een spijkerbroek overdag gewoon beter. Dat is waarom het mijn voorkeur heeft maar als ik gewoon een luie dag heb, zou ik wel een joggingpak dragen. Gewoon omdat het lekkerder zit.

Jurken of rokken – Je kan rokken veel meer combineren dan jurkjes. Met een rok kun je elke keer weer een nieuwe outfit aan doen omdat je er telkens een ander shirtje bij aan kunt trekken.

Streepjes of ruitjes

Teenslippers of sandalen – Ik vind van die sandaaltjes zo mooi eh! Alleen ik pas ze nooit omdat ik best wel brede voeten heb… 😦

Sjaals of hoedjes – Ik vind het altijd super gaaf om te zien hoe mensen van die hoedjes combineren. Misschien moet ik ook maar eens een leuk hoedje gaan kopen…

Oorknopjes of oorhangers – Als ik oorbellen zou hebben, zou ik zeker voor oorhangers gaan. Je ziet ze veel beter en zeker met mijn haar.

Kettingen of armbanden – I love kettingen!

Hakken of platte schoenen – Ik ben best wel klein en ik vind het er altijd wel mooi uitzien.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Jasje of vest – Ik ben echt dol op vestjes en heb er daarom ook best veel.

 

Make-up

Blush of bronzer – Ik moet toegeven dat ik het allebei niet dagelijks gebruik, maar ik vind blush wel een mooier effect geven.

Lipgloss of lipstick – For sure! Ik hou niet zo van veel glans op mijn lippen dus ik vind lipstick er gewoon mooier uitzien. Ook blijft het vaak veel langer zitten dan lipgloss.

Eyeliner of mascara – Eyeliner maakt je ogen gelijk veel sprekender.

Foundation of concealer – Ik heb het geluk dat ik niet een hele onzuivere huid heb. Daarom vind ik het fijner om gewoon kleine plekjes weg te werken dan m’n hele gezicht dicht te smeren.

Neutraal of kleur

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder – Omdat ik nog wel eens een klunsje kan zijn gehehe.

Kwasten of sponsjes – Lijkt me geen moeilijke keus, kwastjes werken gewoon makkelijker en beter.

Nagels

OPI of China Glaze – Ik moet zeggen dat ik van beide merken geen nagellak heb dus ik kan er niet echt over oordelen…

Lang of kort – Maar absoluut niet té lang!

Acryl of natuurlijk 

Felgekleurd of donker – Ik hou wel van wat fellere of pastelkleuren op m’n nagels. Al helemaal richting de zomer!

Met nailart of zonder nailart – Ik ben zelf gewoon niet goed in nailart, dat geef ik eerlijk toe. Ook vind ik wat ‘rust’ op je nagels ook wel mooier.

Body

Parfum of bodyspray – Parfum heeft gewoon een sterkere geur en het blijft ook langer hangen.

Lotion of body butter

Douchegel of zeep – Ik heb het idee dat douchegel veel verzorgender is en zeep je huid alleen maar uitdroogt…

Lush of andere merken – Lush heeft natuurlijk heerlijke producten maar ik zou mezelf nooit willen beperken tot één merk.

Haar

Krullend of stijl – Ik heb zelf krullend haar en ik vind een beetje volume in m’n haar altijd wel mooier. Ook hou ik er ook erg van om de krultang te gebruiken, ik heb niet eens een stijltang.

Knot of paardenstaart

Schuifspeldjes of clipjes – Ik vind tegenwoordig die clipjes met van die strikjes wel schattig!

Haarlak of gel – Het liefst geen van beiden maar als het moet dan zeker haarlak.

Lang of kort

Licht of donker

Lok of pony – Mij staat het niet, maar ik vind het altijd wel heel mooi bij anderen!

Los of vast – Ik weet dat er mensen zijn die het niet prettig vinden om hun haar los te hebben, maar ik doe eigenlijk niet anders. Ik vind het op de een of andere manier niet mooi bij mezelf als ik m’n haar vast heb.

Nou, dat waren alweer alle vragen! Hopelijk vonden jullie het leuk. Neem gerust deze tag over als je het leuk vindt. Laat in de comments weten wat jij nog voor artikelen zou willen lezen en misschien lees je het nog wel een keer op mijn blog.

See you next time!

 

4 gedachtes over “This or That Tag

Plaats een reactie