Daisy trend

Na color blocking en neon zijn we beland bij de daisy trend. Ik ben echt hélemaal weg van deze trend! Ik word er gewoon zo vrolijk van en ik krijg meteen zin in de zomer. Je ziet echt in bijna alle winkels wel kleding of accessoires met madeliefjes erop. Vooral de Primark hangt er vol mee. Dus ben je een keer bij de Primark, zoek er eens naar want ze hebben echt super leuke dingen!

Met de trend mee gaan hoeft echt niet duur te zijn! Daarom laat ik jullie in dit artikel want dingen zien die ik zelf voor een klein prijsje heb gekocht en wat dingen die ik nog op internet heb gevonden.

Mijn aanwinsten

Deze zijn allebei van de Primark. Super budget dus! Het jurkje was ongeveer €12,00 en de tas ongeveer €2,00.

Verder heb ik nog dit shirt van Dorothy Perkins. Ik heb hem nog op het internet kunnen vinden dus klik hier om naar het artikel te gaan. Het shirt kost €16,00. Ook heb ik nog 3 armbandjes van de Primark. Ze waren oorspronkelijk rond de €5,00 maar ik heb ze kunnen kopen voor maar €2,00!

 Leuke items met madeliefjes

 

Hopelijk vond je het een leuk artikel. Laat in de comments weten wat jij nou nog graag zou willen lezen en wat jouw favoriete item is.

Worden jullie ook net zo blij van deze trend als ik?

7 gedachtes over “Daisy trend

  1. Pingback: I ♥ Summer Tag | The Budget Blog

  2. Pingback: Mini Shoplog – H&M + Etos | The Budget Blog

  3. Ik vind dat je een leuke blog hebt! Ik zou wel eens een artikel over pasteltinten willen lezen. Zelf is mijn lievelingskleur Mintgroen.

    Xxx Demi

Geef een reactie

