Review Action Coconut Care

Een tegenwoordig best wel bekende lijn bij de Action is de coconut care lijn. De lijn bestaat uit een shampoo, een conditioner, een bodylotion, een showercream, een bodybutter, een lippenbalsem, een handcrème en reinigingsdoekjes. Over de laatste 3 heb ik in dit artikel een review. Lees snel verder en ontdek mijn mening over de producten.

Dit zijn de producten die ik heb. Een hand & nail cream, een lipbalm en de reinigingsdoekjes. De handcrème belooft je gevoede en zachte handen, de lipbalm zegt niks en de reinigingsdoekjes beloven je een gladde huid die zacht aanvoelt. Ook verwijdert het make-up resten en onzuiverheden. Nou, laten we eens bekijken of ze dat ook echt doen.

Laten we beginnen met de lip balm. De lip balm heeft een geur maar ik kan nou niet zeggen dat het overduidelijk kokos is. De lip balm voelt erg zacht aan en ik heb het gevoel dat het mijn lippen ook echt zachter maakt. Wel slijt hij er heel snel af dus is het verstandig om het meer dan eens per dag te gebruiken. Ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben over dit product. Het is ook nog eens belachelijk goedkoop. Voor €0,69 heb je 2 lip balms van 4,3 gram, dat kom neer op nog geen €0,35 per lip balm! Zeker een aanrader dus.

Als volgende de reinigingsdoekjes. Ze beloofde ons een zachte en gladde huid en zouden ook make-upresten en onzuiverheden verwijderen. Hmm… De doekjes zelf ruiken vrij chemisch. Als je ze hebt gebruikt ruiken ze op je huid wel lekkerder gelukkig. Ik moet zeggen dat ik de doekjes niet heel geweldig vind. Ik snap nu ook waarom ze make-up’resten’ zeggen. Want echt make-up verwijderen doen ze niet. Ze halen wel iets weg maar lang niet alles. Ook heb ik niet gemerkt dat ze mijn onzuiverheden verminderen. Ik zou deze doekjes niet gebruiken om echt je make-up mee te verwijderen. Ze zijn meer handig om even je huid mee op te frissen als alles er al af is. In 1 pakje zitten 25 doekjes en kosten €0,79 per pakje. Voor de prijs dus wel redelijke doekjes.

Last but not least, deze hand & nail cream. Het beloofde ons gevoede en zachte handen. En dat geven ze ons inderdaad. Ik ben erg tevreden over dit product. Het trekt snel in en je huid voelt daarna echt zacht. Ook is deze crème erg goed voor je nagelriemen. Verder ruikt het product ook nog eens lekker en de geur blijft best wel een tijdje zitten. Mijn conclusie: Echt een top product, zeker een aanrader! Voor 100 ml van deze crème betaal je maar €0,79!

Ik moet zeggen dat ik over het algemeen echt heel erg tevreden ben over deze lijn en misschien ook wel de rest van de producten ga kopen. Voor de prijs zou ik de producten zeker niet laten liggen. Dus ben je de volgende keer bij de Action? Kijk dan ook eens naar de coconut care producten! Kokos is natuurlijk een geur waar je van moet houden, maar als je het lekker vind is deze lijn echt perfect.

Hopelijk had je wat aan deze review en tot de volgende keer!

15 gedachtes over “Review Action Coconut Care

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Wat fijn dat de andere producten ook goed zijn, ga ze zeker proberen! Ik heb zelf de reinigingsdoekjes en ben er juist heel tevreden mee. Ze reinigen mijn gezicht goed en het is één van de weinige merken waarbij mijn ogen er niet uit branden haha! Ik gebruik mascara en eyeliner en dat gaat er goed af met deze doekjes.
    Keep up the good work!
    x Linda
    http://lindakorner.blogspot.com

  3. Pingback: Budget Beauty favorieten – mei | The Budget Blog

  4. Pingback: Mijn Avond & Verzorgingsroutine | The Budget Blog

  5. Leuk! Maar de vraag is nu wel: wat na een week of een maand? Want op zich is het onmogelijk om iets op zo’n korte tijd te testen… Maar ga zeker door! ik vind het echt geweldig 🙂

Geef een reactie

