Voornemens voor de herfst

Het is weer herfst en dat bekent weer een nieuwe tijd van het jaar. De zomer is voor mijn gevoel echt ontzettend snel gegaan. Een seizoenswisseling betekent bij mij ook vaak nadenken over dingen die ik wil of anders wil doen. Vandaag deel ik met jullie een aantal van mijn voornemens 🙂

Sporten

Als eerste wil ik de komende tijd gaan sporten. Ik heb de afgelopen 3 jaar niet veel sportiefs gedaan en dat merk ik gewoon aan mijn conditie. Ik wil graag kunnen hardlopen en wat sterker worden. Ik ga nu al 2 weken naar de sportschool en dat bevalt me goed. Mijn doel is om elke week minimaal 2 keer een uur te sporten. Dit niet om af te vallen (is natuurlijk altijd mooi meegenomen maar niet mijn doel) maar om me gewoon wat beter en gezonder te voelen.

Kamer

Ik wil mijn kamer graag opgeruimd houden. Veel mensen kennen denk ik wel het probleem: je hebt je kamer opgeruimd en binnen een week ligt alweer overal kleding en ligt je bureau vol met spullen die eigenlijk alleen maar in de weg liggen. Daarnaast wil ik mijn kamer ook een beetje anders gaan inrichten. Geen grote verandering maar ik wil bijvoorbeeld mijn spiegel ergens anders hangen en misschien een beauty hoekje creëren. Ook wil ik mijn kamer gaan versieren met leuke en gezellige lampjes.

Plannen

Ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal lekker in mijn ritme zit. Met school en bloggen kom ik soms een klein beetje in de knel. Ik krijg alles wel af maar ik leer bijvoorbeeld pas 1 dag van tevoren en heb bijna nooit meer ingeplande artikelen. Ik moet van mezelf verder vooruit plannen en dus ook eerder beginnen met dingen.

Ontspannen

Ik heb de laatste tijd veel te weinig me-time gehad. In de zomer ging ik elke week wel een keer in bad, met een masker op en alles maar de laatste tijd komt het er gewoon niet meer van. Ik heb nog ontzettend veel maskers liggen die ik allemaal wil proberen maar de afgelopen maand heb ik maar 1 keer een masker op gehad. Dit wil ik weer veranderen naar 1 keer per week.

Kleding

De afgelopen jaren heb ik nooit echt een eigen kleding stijl gehad. Ik droeg altijd simpel een trui of shirt met een gewone saaie broek. Ik begin de laatste tijd ook steeds meer interesse in fashion te krijgen en daardoor zie ik ook hele gave dingen. Zo heb ik laatst schoenen gekocht bij de H&M met een heel groot plateau eronder. Ik durfde ze eigenlijk eerst niet naar school te dragen maar uiteindelijk vonden veel mensen ze ook wel gaaf. Ik heb de laatste tijd allemaal wat unieke dingen gekocht en dat wil ik ook blijven doen. Het valt allemaal een beetje moeilijk uit te leggen maar ik wil dus een beetje gewaagdere kleding gaan proberen.

Make-up

Ik heb redelijk veel make-up maar ik gebruik lang niet alle producten. Dat is natuurlijk heel erg zonde want er zitten ook een hoop vergeten pareltjes tussen. Vooral oogschaduw is bij mij een ‘probleem’.De komende tijd ga ik proberen zo veel mogelijk verschillende oogschaduws te gaan gebruiken.

2 gedachtes over “Voornemens voor de herfst

  1. Leuk om te lezen! Dit zijn ook wel allemaal voornemens die ik zou willen nemen, behalve de laatste dan, want ik heb niet zoveel met make-up 🙂 sporten wil ik ook wel meer gaan doen! Mijn kamer is ook altijd een enorme rommel, zelfs al 1 dag nadat ik heb opgeruimd… Echt verschrikkelijk! Daar moet ik ook wat op vinden. En ook voor mij is het soms moeilijk om bloggen en studeren te combineren… Mijn artikels worden ook vaak last minute geschreven en daar moet ik ook nog wat op vinden! En dan ook nog tijd vinden voor eens lekker tv kijken of een bad nemen. Hoewel dat me wel best aardig lukt, daar heb ik soms echt gewoon behoefte aan na een lange dag… En verder wil ik qua kleding ook wat meer gaan experimenteren 🙂

Plaats een reactie