WINACTIE Duitsland

Hey allemaal! Vandaag heb ik heel goed nieuws voor jullie want ik houd namelijk weer een winactie. Samen met Karlijn (MyLifeAsKarlijn) ben ik naar Essen in Duitsland geweest en daar hebben wij ook wat spulletjes voor jullie geshopt. In dit artikel leg ik verder uit hoe en wat je kunt winnen,

In de winactie geven wij 3 nagellakjes van P2, een masker van Balea en een lippen balsem van Balea weg. Omdat deze merken niet in Nederland te koop zijn leek het ons wel leuk om deze dingen te verloten. De nagellakjes hebben en donkerrode, een felroze en een oranje met gouden glitter kleur. Ik vind ze zelf echt prachtig en baal eigenlijk dat ik ze niet voor mezelf heb gekocht. Het masker is een aardbei masker dus dat ruikt heerlijk en is ook nog eens verzorgend. De lippen balsem ruikt naar kersen dus dat is ook altijd lekker!

Maar nu, hoe kan je meedoen? Om mee te doen moet je mij en Karlijn allereerst volgen op Instagram. Onze accounts zijn @thebudgetblognl en @mylifeaskarlijn_. Dan moet je ook de foto van de winactie, die je op onze accounts kunt vinden, reposten met de volgende hashtags: #thebudgetblogwinactie #mlakwinactie.Tag ons ook in het bericht zodat wij makkelijk kunnen zien dat jij meedoet. Als je nou privé bent op instagram moet je ons even een screenshot via rechtstreeks sturen van je deelname.

Om extra kans te maken moet je ons volgen op Bloglovin. Klik hier voor die van mij en hier voor die van Karlijn.

De winnaar wordt bekend gemaakt op 1 november.

2 gedachtes over “WINACTIE Duitsland

  1. Pingback: Video ♥ Shoplog DM + Kiko |

Geef een reactie

