WINACTIE – #OOTD shirt

RSCN2300Mensen mensen. Een tijdje geleden ontving ik dit super leuke shirt van lifestyleandfashionstore en nu mag ik er ook één aan een van jullie weggeven! Natuurlijk in jouw maat 🙂 In dit artikel lees je hoe je kansmaakt. 

winnnnnAls je me volgt op Instagram ben je deze foto misschien al tegengekomen. Om kans te maken moet je als eerste mij en lifestyleandfashionstore volgen op Instagram. Daarnaast moet je de bovenstaande foto reposten op jouw account. Dit kun je doen door een screenshot te maken en die te uploaden zoals je dat normaal ook zou doen. Daarnaast zijn er ook speciale apps te vinden waarmee je kunt reposten. Als je dat hebt gedaan moet je nog even de hashtag #thebudgetblogwinactie eronder zetten en mij en lifestyleandfashionstore taggen. Zo kunnen wij je deelname makkelijk zien. Mensen met een slotje op hun account kunnen enkel meedoen als ze een screenshot van hun post naar mij sturen via rechtstreeks. Al deze informatie staat ook onder de winactie foto op mijn instagram.

RSCN2305Heel veel succes! We maken de winnaar bekend wanneer Lifestyle & Fashtionstore 2300 volgers heeft. Geloof me, dat is snel dus wees er snel bij als je dit mooie en leuke shirt wilt winnen!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “WINACTIE – #OOTD shirt

Plaats een reactie