Review ♥ Action oogschaduw mono’s

DSC00688 (2)Bij de Action ging ik ook eens een keer kijken in de bak met oogschaduw mono’s. Ik vond daar tot mijn verassing vier prachtige kleuren! Ze kosten maar €0,59 per stuk dus ik was ontzettend benieuwd naar de kwaliteit. Vandaag review ik ze voor jullie 🙂DSC00678 (2) DSC00685 (2)De mono’s zien er best wel oké uit. Eigenlijk een beetje hetzelfde als die van MUA. Simpel zwart met een plastic dekseltje, niks mis mee. Hij voelt ook best stevig aan, in ieder geval niet dat hij elk moment uit elkaar kan vallen. In de poeder is ook het ‘merkje’ ingedrukt wat ik altijd toch wel een leuk detail vind.oogschaduw 1Links zie je de kleur Soft Rose. Een heel mooi lichtroze kleurtje. Ik vind dat soort kleurtjes altijd erg mooi en fris staan! Rechts zie je Tangerine. Een zacht oranje kleur. Ook oranje vind ik een hele mooie kleur voor op mijn ogen, alhoewel er ook vast veel mensen zijn die het totaal niet met mij eens zullen zijn. Ik vond het in ieder geval wel een mooie bijzondere kleur 🙂
oogschaduw 2
Links zie je hier Blue Berry. Een hele mooie blauwe kleur! Ik ben eigenlijk nooit echt fan van blauwe oogschaduw maar deze kleur vond ik zo prachtig dat ik het toch maar eens wilde proberen. Rechts zie je mijn favoriet van het stel, Olive. Een prachtige legergroene kleur. Heel erg geschikt voor de tijd van het jaar en ook erg mooi om als kleurtje bij een simpele bruine look te doen!DSC00698 (2)Dit zijn de swatches. Van onder naar boven: Tangerine – Soft Rose – Blue Berry – Olive. Zoals je ziet, het pigment is prima! De oogschaduws voelen zacht en geven veel pigment af. Ook hebben ze een hele mooie glans. Ik ben echt heel erg onder de indruk! DSC00687 (2)Ik ben echt fan van de mono’s van de Action! Action blijft me telkens weer verassen met de make-up. Ze hebben serieus echt hele goede producten voor een belachelijk lage prijs. Ook de kleuren die ze verkopen vind ik heel mooi. Van neutraal tot de gekke kleurtjes die ik heb en zelfs een felle turkoois. Ik ben zeker van plan er meer te scoren!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

9 gedachtes over “Review ♥ Action oogschaduw mono’s

Plaats een reactie