Opgemaakt ♥ Januari 2015

DSC00722 (2) Het is echt al weer heel lang geleden dat ik een opgemaakt video/artikel heb gemaakt. Ik was gewoon serieus telkens vergeten alles te bewaren. Ik heb nu ook voor mezelf besloten om geen opgemaakt video’s meer te maken maar opgemaakt artikelen. Hopelijk vinden jullie dat ook leuk! Ben je benieuwd wat ik deze maand allemaal heb opgemaakt? Lees dan snel verder!

Als eerste maakte ik twee pakjes reinigingsdoekjes op. Ik ben de laatste tijd echt heel lui en ik draag ook niet veel make-up meer dus dan voldoet dit prima. Ik heb mijn geliefde coconut care doekjes van de Action opgemaakt maar ook een pakje van de Aldi, die me ook prima is bevallen!DSC00724 (2) Ik heb een tijdje last gehad van een geïrriteerde hoofdhuid dus ben ik deze shampoo van Head&Shouders gaan gebruiken en die is nu ook op. Ik vond het echt een hele fijne shampoo en hij ruikt ook echt fantastisch! Ik ben nu een shampoo van Guhl aan het gebruiken maar hiervan heb ik er ook al weer één op voorraad 😉DSC00725 (2) Ik heb zowaar make-up opgemaakt deze maand. Een foundation van NYC en een concealer van Essence. De concealer is niet echt op maar zoals je ziet is er iets anders mis mee haha… M’n hond heeft hem te pakken gekregen en dacht dat hij hem wel even kapot kon bijten. Arggg…. Maar ach, hij is te lief en ik heb toch al weer een nieuwe gekocht! De foundation ben ik ook zeker van plan opnieuw te gaan kopen want hij is me erg goed bevallen!DSC00727 (2) Ik maakte een compressed deo van Dove op. En ja, hij gaat echt net zo lang mee als de gewone! Ik heb nog een andere liggen maar ik heb al besloten dat ik nooit meer de grote ga kopen. Dit is veel praktischer en beter voor het milieu! Ook maakte ik nagellak remover pads van de Action die echt ontzettend fijn waren! Ze droogden m’n nagels totaal niet uit en ruiken ook nog eens lekker. Daarnaast verwijderden ze ook prima. DSC00728 (2) Ik heb maar liefst twee lippenbalsems opgemaakt. Want min omg, mijn lippen zijn echt zo droog op het moment! De coconut care lip balm is echt mijn all time favorite en ik heb ook al weer twee nieuwe op voorraad! Ook maakte ik een dagcrème van Cien op die ik echt al heeeeelll lang had liggen. Niks op aan te merken, niet heel goed maar ook niet slecht.DSC00731 (2) DSC00732 (2)Ik maakte maar liefst 4 kaarsen op! Drie van de Action en 1 van Bolsius. Ik ben echt gek op kaarsen dus die vliegen er bij mij ook doorheen. Gelukkig heb ik er nog meer dan genoeg op voorraad 😉

Ik heb deze maand best een hoop opgemaakt eigenlijk! Ik vond alle producten ook heel erg fijn en van de meeste heb ik al weer een vervanger in huis. Hopelijk vonden jullie dit zo een leuk artikel! Ik ben ook benieuwd wat jullie nou echt vaak opmaken. Laat het even weten in de comments!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Opgemaakt ♥ Januari 2015

Geef een reactie

