Video ♥ Action Shoplog

Knipsel (2)Toetsweek is eindelijk voorbij en als beloning voor mezelf heb een me los laten gaan bij de Action! Ik heb weer ontzettend veel gekocht. In de video van vandaag laat ik alle zien. Hopelijk vinden jullie het leuk! Lijst van producten en prijzen staat in dit artikel. Oh ja, even een dingetje… Ik heb lipstick op mijn tanden in deze video :’). Ik ben me ervan bewust oke… Sawrey!

Klik HIER om naar mijn kanaal te gaan en HIER om direct naar de video te gaan

  • Dumble set €2,69
  • Houten plankje €1,49
  • Wonder Serum Spray €2,49
  • Control Cream €1,89
  • Oogpotloden €1,72
  • Geurkaars €1,42
  • Lipsticks €0,89
  • Glazen pot €0,49
  • Oogschaduw mono €0,59
  • Glasvijlen €0,95
  • Armbandje €0,79
  • Kalender Decoratie €1,99
  • Dove douchegel €1,79
  • Blush €0,99
  • Lippenbalsem €0,69
  • Labelstickers €0,29
  • Collegeblok ruitjes €0,79
2 gedachtes over “Video ♥ Action Shoplog

Geef een reactie

