Essence Cinderella Trend Editie & Catrice Nude Purism

limited editions

Ik word altijd helemaal blij als de nieuwe limited editions van essence en catrice bekend worden gemaakt! Vorige edities spraken mij eerlijk gezegd niet zo aan maar deze Cinderella en Nude Purism collecties vind ik toch wel echt heel erg leuk! Kijk snel verder voor alle producten!

Essence CinderellaEssence Cinderella Collectie Eyeshadow Palette

Eyeshadow Palette

Oogschaduw paletten vind ik altijd leuk! Ik vind de kleuren in dit palette ook echt top! Heel gevarieerd en niet zo standaard.

Prijs: €3,89

  • 01 It’s More Than I Ever Hoped For

Essence Cinderella Collectie Lipgloss

Lipgloss

Ik vind de glossjes er echt ontzettend leuk uitzien! De kleuren zijn ook zeer wel erg bijzonder en mooi. Ik ben alleen niet zo’n fan van glitters op mijn lippen maar als jij dat wel bent dan is deze lipgloss echt top!

Prijs: €1,99

  • 01 Sing, Sweet Nightingale
  • 02 So This Is Love

Essence Cinderella Collectie Blush

Blush

Oh wauw, dit vind ik echt zo ontzettend mooi. Het doosje doet me heel erg denken aan die van The Balm. De kleur ziet er ook echt prachtig uit! Deze wil ik echt wel proberen te scoren!

Prijs: €3,39

  • 01 So This Is Love

Essence Cinderella Collectie Highlighter Powder

Highlighter

Oh man, dat printje. Echt prachtig gewoon. Deze wil ik echt hebben! Ik bedoel, dat patroon is echt gewoon geweldig mooi en de kleur ziet er ook heel mooi subtiel roze uit. Lijkt me een prachtige highlighter!

Prijs: €3,39

  • 01 The Glass Slipper

Essence Cinderella Collectie Nail Polish

Nail Polish

Nagelakjes maak je mij ook altijd blij mee. De kleuren in deze collectie vind ik ook erg mooi. Het ziet er naar uit dat deze een hele bijzondere glans hebben. Ik wil hiervan dolgraag de roze, paarse en stiekem eigenlijk ook de blauwe proberen!

Prijs: €1,99

  • 01 Sing, Sweet Nightingale
  • 02 Bibbidi-Bobbidi-Boo
  • 03 Prince Charming
  • 04 Watch Out Lady Tremaine!

Essence Cinderella Collectie Glitter Powder

Glitter Topper

Normaal ben ik niet zo’n fan van glitter top coats maar deze ziet er wel heel bijzonder uit! Ik ben erg benieuwd hoe dit er in het echt uit gaat zien.

Prijs: €1,99

  • 01 The Glass Slipper

Essence Cinderella Collectie Nail Stickers

Nail Stickers

Dit had van mij dan weer niet per se gehoeven maar als je een disney verzamelaar bent of je verzameld graag nagel stickers kan ik me voorstellen dat je dit echt geweldig vind!

Prijs: €1,39

  • 01 The Stroke Of Midnight
  • 02 It’s More Than I Ever Hoped For

Catrice Nude Purism

Catrice Nude Purism Collectie Nude Eye Colour Quattro

Nude Eye Colour Quattro

Wauw! Ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk al genoeg nude oogschaduws maar deze paletten zien er wel echt heel erg mooi uit!

Prijs: €4,59

  • C01 Naked Brown
  • C02 Taupe-Less

Catrice Nude Purism Collectie Gentle Lip Colour

Gentle Lip Colour

Ik word altijd heel blij als een limited edition lipsticks heeft. De verpakking hiervan vind ik ook erg leuk en mooi. Maar… Volgens mij dekken deze lipsticks bijna niet en dat vind ik toch wel erg jammer…

Prijs: €4,59

  • C01 Barely Pink
  • C02 Silky Rose
  • C03 Delicate Rosewood
  • C04 Nearly Nude

Catrice Nude Purism Collectie Pure Shimmer Highlighter

Pure Shimmer Highlighter

Deze highlighter ziet er ook weer echt prachtig uit! Ik begin echt een zwak te krijgen voor mooi printjes…

Prijs: €4,59

Catrice Nude Purism Collectie Nude Nail Lacquer

Nude Nail Lacquer

De lakjes van Catrice vind ik er altijd super mooi uitzien. Ik vind de kleuren van deze lakjes ook erg leuk alleen ik ben bang dat de lichte kleuren niet zo goed dekken… Maar we gaan het meemaken 🙂

Prijs: €2,99

  • C01 Taupe-Less
  • C02 Barely Pink
  • C03 Pure Blue
  • C04 Naked Brown

Ik vind beide limited editions echt super leuk! Vooral de Essence trend editie Cinderella vind ik ontzettend leuk. Het bevat ook hele mooie producten en ik ben zeker benieuwd naar een aantal dingen. Wat ik alleen een beetje mis in deze limited edition is een lipstick… De Catrice Nude Purism collectie vind ik ook erg mooi en ziet er best wel luxe uit. De producten zijn alleen iets minder bijzonder waardoor mijn hart er niet echt sneller van gaat kloppen… Toch ben ik wel van plan van beide edities iets te gaan kopen. Ik kan niet wachten tot ze in de schappen liggen!

Essence Cinderella zal vanaf april in de schappen liggen en Catrice Nude Purism zal vanaf maart te koop zijn

*Bron foto’s: http://www.beautycloud.nl/

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

9 gedachtes over “Essence Cinderella Trend Editie & Catrice Nude Purism

Geef een reactie

