Review ♥ Primark kabuki face brush

DSC00487 (2)

In mijn Primark shoplog hebben jullie deze kwast al voorbij zien komen. Toen ik bij de Primark in Eindhoven was, kocht ik deze kabuki kwast van P.S. wat het cosmetica merk van de Primark is. Hij kost maar €2,50 en dat is natuurlijk ontzettend goedkoop voor zo’n kwast. Ik was heel benieuwd naar de kwaliteit en vandaag review ik hem ook voor jullie!DSC00488 (2) Een kabuki kwast is een grote bolle kwast met heel veel haren. Dit maakt de kwast perfect om poeder goed mee aan te brengen. Door de dichte haren breng je de poeder ook dekkender aan.
DSC00489 (2)
Zoals je op deze foto kunt zien, heeft de kwast echt ontzettend veel haren en is hij ook best wel groot. Je kunt je poeder er daarom ook niet heel precies mee aanbrengen, maar het is wel erg makkelijk en snel.
DSC00490 (2)
Op deze foto kun je ook een beetje zien dat de kwast best wel ‘dicht’ is. De haren staan dicht op elkaar. Ondanks dat het een vrij stevige kwast is, is hij echt ontzettend zacht! De haren zijn echt heel zacht en voelen ontzettend fijn aan. Poeder ermee aanbrengen voelt als een soort massage en gaat ook heel goed en gemakkelijk.
DSC00496 (2)
Ik ben erg fan van deze kwast. Hij is heel fijn om snel poeder mee aan te brengen en is echt heerlijk zacht. Zeker voor de prijs is dit echt een top kwast! Ik kan eigenlijk geen reden verzinnen om een duurdere kwast aan te schaffen… Ik heb zelf ook geen last gehad van haaruitval van de kwast wat je nog wel eens ziet bij goedkope kwasten.

Deze kwast is nu zeker onderdeel van mijn dagelijkse routine! 🙂

Deze small kabuki brush is te koop bij de Primark voor €2,50

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Review ♥ Primark kabuki face brush

  1. Deze review had ik echt nodig, ik zat laatst nog te kijken of ik hem zou kopen, maar dat had ik niet gedaan. Ik denk dat ik volgende keer hem wel koop! Vallen de haren er snel uit?

  2. Sinds een paar minuten volg ik je op bloglovin😃. Ik vind dat echt een hele handige app/site. De review is ook heel leuk! En ik denk dat ik deze kwast zeker ga halen.

Geef een reactie

