Zomers armbandje van Zorahlynnsjewelry

DSC00591 (2)Van Zorahlynnsjewelry mocht ik een heel leuk zelf gemaakt armbandje uitzoeken. Als mensen zelf iets maken heb ik daar altijd heel erg veel waardering voor dus ik vind dit ook echt super leuk! In dit artikel laat ik even wat meer mooie foto’s zien van het armbandje en vertel ik wat meer over Zorahlynnsjewelry.
DSC00584 (2)In de envelop zat naast het armbandje ook nog een leuk visitekaartje. Vind ik altijd leuk en die bewaar ik ook altijd 🙂DSC00585 (2) Het armbandje dat ik uitzocht, is een geel geknoopt armbandje. Ik vond de gele kleur wel heel zomers en past waarschijnlijk ook heel leuk bij mijn zwarte daisy blouseje. De armband bestaat als het ware uit drie verschillende armbanden. 1 met geel/oranje doorzichtige kralen, 1 met goude kralen en 1 met bloemen. Ik vind vooral die met de bloemen echt super leuk! DSC00588 (2)De drie bandjes zitten aan elkaar vast door middel van een elastiekje maar… DSC00589 (2)… je kunt ze ook los maken en als drie losse armbandjes dragen. Heel handig en zo kun je ze ook leuk combineren. Daarnaast denk ik dat ze ook heel erg leuk zijn als enkelbandjes 🙂 ketting 2ketting 1Ik vind de sieraden van Zorahlynnsjewelry ontzettend mooi en ze zijn ook heel uniek! Ik vind echt dat ze ontzettend veel talent heeft. Ik bedoel, kijk naar de kettingen hierboven! Die zou ik echt dolgraag willen bestellen! Daarnaast zijn haar sieraden ook hartstikke betaalbaar. Het setje met 3 armbanden kun je al bestellen vanaf €2,50 en de meeste kettingen zijn rond de €11,00.DSC00586 (2)Ik ben blij met mijn nieuwe armbandjes. Nu alleen nog even wachten tot het weer echt zonnig wordt en ik ze dus kan gaan dragen. Je kunt Zorahlynnsjewellery volgen op instagram en facebook. Neem zeker even een kijkje want ze maakt echt prachtige sieraden!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

*Dit artikel bevat een product dat naar me is opgestuurd, maar is niet gesponsord

4 gedachtes over “Zomers armbandje van Zorahlynnsjewelry

Geef een reactie

