Action lipstick stash + swatches

DSC00552 (2)Vandaag laat ik aan jullie mijn Action lipstick stash zien! Daarnaast swatch ik ze ook op de mijn arm en op de lipjes. Ik heb er 10 en zoals jullie misschien al weten ben ik echt enorm fan van de ultra budget lipsticks van de Action. Ben je benieuwd welke ik allemaal heb en hoe ze eruit zien? Lees dan zeker even verder!DSC00555 (2)Als eerste heb ik nog vier lipstick van de oude ‘collectie’. Volgens mij zijn deze soort kleuren nog wel te koop maar dan in de nieuwe zwarte huls. Van links naar rechts: Wild Rose – Hot Pink – Retro Red – Coral Pink. DSC00558 (2)Dit zijn de armswatches. Zoals je ziet zijn ze allemaal hartstikke goed gepigmenteerd. Vooral de roze kleur Hot Pink en Retro Red knallen echt van mijn huid af. Ze glijden ook allemaal heel lekker over de huid op Wild Rose na. Die bevat namelijk glitters waardoor hij ook wat stroever is.
DSC00524 (2)
Dit is de kleur Coral Pink. Ik ben zelf geen fan van deze kleur op het moment. Ik heb hem vroeger echt ontzettend veel gedragen, bijna elke dag. Het was ook een van mijn eerste lipsticks! Als je houdt van een natuurlijk kleurtje met een beetje een metallic glans dan is deze lipstick echt perfect voor je.
DSC00530 (2)
Dan deze kleur, Wild Rose. Wederom niet echt mijn ding omdat hij wat shimmer bevat. Vroeger vond ik dat wel leuk maar nu vind ik het eigenlijk echt verschrikkelijk. eigenlijk moet ik deze ook gewoon een keer weggooien want ik draag heb echt nooit. DSC00532 (2)Dit is Hot Pink. Ik hou echt van deze kleur! Is is echt rozer dan roze en volgens mij is dit wel een soort dupe van Candy Jum Jum van mac. Ik vind deze kleur in ieder geval enorm gaaf en draag hem ook heel graag in de warme maanden!
DSC00534 (2)
Dit is ook echt een van mijn favorieten, Retro Red. Een klassiek rode kleur met een hele ‘neutrale’ ondertoon. Hij is wel echt rood rood, maar niet té rood. Jullie snappen waarschijnlijk echt totaal niet wat ik bedoel maar dit is gewoon een hele mooie basic rode kleur.DSC00561 (2)Dan de nieuwe lipsticks. Daar heb ik er zes van. Ik vind de nieuwe hulzen echt veel mooier! Ze zien er iets minder goedkoop uit en zwart vind ik toch altijd wel ‘classy’ staan. Van links naar rechts: Cranberry – Rose Red – Very Berry – Maroccan Rose – Baby Pink – Soft Coral.

DSC00565 (2)Dit zijn de armswatches. Weer allemaal super goed gepigmenteerd. Ook zijn al deze kleuren mat, of in ieder geval zonder rare shimmers of glans. Van onder naar boven: Cranberry – Rose Red – Very Berry – Maroccan Rose – Baby Pink – Soft Coral.DSC00536 (2) Dit is Soft Coral. Een hele lichte peach kleur. Ik vind deze kleur echt fantastisch maar absoluut niet met mijn lichte huid in de winter. In de zomer met een bruine huid, love it! Ik moet gewoon weer even wachten tot ik deze kan gaan dragen. DSC00538 (2) Baby Pink is nog zo’n lichte kleur die ik eigenlijk alleen mooi vind in de zomer met een wat bruinere huid. Ik vind de kleur echt te gek maar ik vind het bij mezelf gewoon niet zo mooi staan. Voor de lichtroze lipstick lovers onder ons is dit echt een aanrader!DSC00542 (2) Een van mijn lievelingskleuren is toch echt wel Very Berry. Een prachtige roze/paarse kleur. Heel geschikt voor de herfst en winter maar ik denk dat dit ook nog wel kan in de zomer omdat hij toch een vrij roze ondertoon heeft. Ik ben echt verliefd op deze kleur en draag hem dan ook best vaak en heel graag.DSC00544 (2)Maroccan Red vind ik een hele mooie zomer rood. Hij heeft een iets meer oranje ondertoon en dat maakt hem wat frisser. Ook is dit een goede kleur als je felrood nog wat eng vindt om te dragen, maar het wel wilt proberen.DSC00547 (2) Rose Red is nog zo’n mooie zomer rode kleur. Hij heeft een prachtige roze/paarse ondertoon en is ook heel goed als je met wat fellere lipsticks wilt experimenteren. Door de roze ondertoon is hij iets minder in yo face.DSC00549 (2)En als laatste de kleur Cranberry. Ondanks dat ik de kleur echt geweldig vind, draag ik hem bijna nooit. Misschien omdat ik de kleur niet heel bijzonder vind en ik wel mooiere donkere kleuren in mijn stash heb staan. Toch is dit wel echt een aanrader. Hij is heel geschikt voor de winter en het is gewoon een hele mooie Cranberry kleur!DSC00578 (2)Dit waren al mijn 10 Action lipsticks! Ik hoop dat je het leuk vond. Zoals jullie al wisten ben ik echt fan van deze lipsticks. Ik heb er ook nog veel meer gehad maar die heb ik weggedaan omdat ik de kleur niet zo mooi vond. Dat moet ik eigenlijk met meer kleuren doen… Toch zal ik deze altijd blijven kopen want ze zijn maar €0,89 per setje van twee en zijn gewoon van verbazingwekkende goede kwaliteit! Ze blijven zeker wel 3 uur zitten en voelen ook heel fijn aan op de lippen.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

15 gedachtes over “Action lipstick stash + swatches

Geef een reactie

