Aanbiedingen ♥ Week 4

Oepsie, het artikel even een dagje later. Ik ben er van het weekend echt niet aan toe gekomen door drukte en andere omstandigheden. Het zal sowieso wat rustiger zijn de komende twee weken op mijn social media want ik heb toetsweek en verder ook gewoon een drukke periode op school. Hopelijk begrijpen jullie dat! Vandaag heb ik alsnog het beloofde aanbiedingen artikel met weer een aantal leuke codes van ActiePagina.nl.

Kruidvatk1 k2 k3 k4 k5 k6

Kruidvat heeft de komende week weer ontzettend veel mooie acties van merken die zeker de moeite waard zijn. Ik wil heel graag van de aanbieding van NYC gebruik maken. Nu alleen nog even kijken of ik deze week ergens een keer tijd heb om naar de Kruidvat te gaan…

Etose1 e2 e3 e4 e5 e6 e7 e8

Etos heeft verschrikkelijk veel mooie tweede gratis acties op ook echt hele mooie merken! Ook verkopen ze de Dr. Rescue lipbalms waar ik heel benieuwd naar ben. Deze zullen alleen waarschijnlijk allang uitverkocht zijn… Wees er dus heel snel bij als je ze nog wilt scoren!

Trekpleistert1 t2 t3 t4

Ook de Trekpleister heeft een aantal mooie acties die voor sommigen ook zeker van pas zullen komen!

ActiePagina.nl

Dit was het dan alweer voor deze week! Gaan jullie nog van acties gebruik maken deze week? Laat het even weten in de comments!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “Aanbiedingen ♥ Week 4

Geef een reactie

