Review ♥ Essence longlasting lipstick 16 I Am Yours!

DSC00511 (2)Ik was een paar dagen geleden in Eindhoven en ik zag dat ze daar bij de Kruidvat het derde Essence schap hadden! Er was een lipstick die ik ontzettend graag wilde hebben maar helaas niet bij mij in de buurt te krijgen was, I am yours. Dit is alweer mijn zesde lipstick van Essence. Vandaag review ik hem voor jullie!
DSC00503 (2)Zoals ik al zei is dit de kleur I am yours, nummerje 16. Het is een donker roze kleur en een beetje my lips but better. Daar houd ik echt ontzettend van. Een lipstick moet bij mij absoluut niet te licht zijn dus zo’n donker roze kleur is perfect. DSC00501 (2)De huls van de Essence lipsticks blijf ik mooi vinden. Ze zijn simpel maar toch zien ze erg best wel luxe uit. Het staat ook gewoon erg netjes in je stash.DSC00514 (2) Dit is de arm swatch. Hij is echt super goed gepigmenteerd. Ik vind de kleur ook nog echt mooier dan ik eerst had gedacht. Een hele warme donker roze kleur, geen rare ondertonen, gewoon mooi roze. Daar was ik ook echt naar op zoek want ik heb tot nu toe alleen nog maar roze kleurtjes ‘waar iets mee aan de hand is’. DSC00516 (2)Ook op de lippen vind ik hem er erg mooi uit zien. Het is niet te opvallend, maar staat toch erg verzorgd. Een prima lipstick voor elke dag. Ik denk ook wel dat deze lipstick bijna bij elke make-up look zou passen. DSC00510 (2)Ben je nog op zoek naar een mooie my lips but better kleur? Dan kan ik je deze lipstick zeker aanraden! Hij voelt lekker aan op de lippen, is super goedkoop en blijft ook nog eens best wel goed zitten. Een echte maaltijd overleefd hij niet maar dat mogen we ook niet verwachten voor die €2,39. Ik vind dat je voor deze prijsklasse een lipstick die ongeveer 3 uur blijft zitten ook echt wel longlasting mag noemen.

Ik ben en blijf toch echt wel fan van de Essence lipsticks! Jullie ook? Laat in de comments weten welke lipsticks jullie hebben van Essence 🙂

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

7 gedachtes over “Review ♥ Essence longlasting lipstick 16 I Am Yours!

Geef een reactie

