Challenge: Complete sportoutfit onder de €50

sportoutfitActiePagina.nl heeft mij uitgedaagd om een complete sportoutfit te shoppen voor slechts €50. Ik als budget liefhebber nam die uitdaging graag aan. Het was best moeilijk om iets te vinden maar ik heb het uiteindelijk allemaal bij elkaar gekregen! Het resultaat is een complete sportoutfit inclusief schoenen! Benieuwd wat ik heb gekocht en waar, lees dan snel verder!DSC00441

Met sporten vind ik het fijn om een losvallend shirtje te dragen. Ik heb daarom gekozen voor een zwaar oversized basic zwart shirt. Een tip om je sportoutfit een stuk goedkoper te maken is echt om gewoon bij de basic shirts te kijken, zeker als je niet van plan bent heel intensief te gaan sporten. Ze zijn veel goedkoper maar zijn ook prima om in te sporten. Dit shirtje kocht ik bij de H&M in de sale voor €5. Beetje vals gespeeld dus, maar er zijn vast zat andere shirtjes te vinden voor een prikkie.

DSC00443 (3)Een sport bh vond ik voor mezelf erg belangrijk. en ja ik plaats deze foto want je ziet niks geks. Als ik een hemdje aan heb, zie je net zoveel. Voor meiden met een wat grotere voorgevel kan ik het ook zeker aanraden een sport bh aan te schaffen als je wilt gaan sporten. Dit is niet alleen fijner maar ook gewoon veel beter. De H&M en Primark hebben hele leuke voor een fijne prijs. Deze felroze sport bh kocht ik bij de H&M voor €14,95.DSC00424 (2)Daarnaast moeten we natuurlijk ook nog iets aan de benen hebben. Ik koos voor een sportlegging omdat dit heel comfortabel zit en ook praktisch is. Bij de H&M kocht ik deze grijze legging voor €19,95. Het is ontzettend lastig om goede broeken of leggings onder de 20 euro te vinden, dus als je iets zoekt wat zo goedkoop mogelijk is, kan ik je deze zeker aanraden. 
DSC00423 (2)
Ten slotte hebben we natuurlijk ook nog schoenen nodig. Ik kocht deze voor €10 bij de Primark. Voor mijn doeleinde zijn deze schoenen prima. Ik wil namelijk thuis gewoon work outs gaan doen. Maar mocht je serieus willen gaan hardlopen koop dan alsjeblieft een paar goede schoenen. Loop echt niet het risico op blessures en investeer in een paar goede hardloopschoenen.DSC00407 (2)Uiteindelijk heb ik dus een complete sportoutfit kunnen scoren voor precies 50 euro! Nu alleen nog gaan sporten haha 😉 Ik ben van plan om vanaf nu elke week minimaal twee keer per week thuis te gaan sporten aangezien de sportschool bij ons in het dorp failliet is gegaan kan ik daar nu helaas niet meer heen. Als je wilt beginnen met sporten kan ik ook zeker aanraden gewoon wat leuke kleding voor jezelf te kopen. Fabulous sporten is toch veel leuker?

Bedankt ActiePagina.nl voor deze challenge! Hopelijk is de challenge volgens jullie ook geslaagd 🙂

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “Challenge: Complete sportoutfit onder de €50

Geef een reactie

