Review ♥ Catrice 42 Nickel Minaj

DSC00365 (2)

De sale bij Catrice is begonnen want het assortiment wordt binnenkort vernieuwd. Veel producten zijn nu met 50% korting te verkrijgen waaronder dit gave nagellakje. Ik was nog op zoek naar een zilvere lak dus nam ik deze gelijk mee. DSC00366 (2)De lak heeft echt een gave zilvere metallic kleur. Heel bijzonder en ook wel redelijk apart. Het is misschien niet een kleur die je snel zou dragen maar naar een feestje kan het denk ik wel erg gaaf zijn. De naam Nickel Minaj vind ik ook echt geniaal! Ik ben alleen wel bang dat door het metallic effect de lak heel moeilijk egaal lakt..DSC00368 (2)DSC00376En dat had ik goed gedacht.. De dekking is wel goed maar hij lakt erg streperig. Op deze foto’s draag ik twee laagjes. Wat ik aanraad bij deze lak is om bij de tweede laag echt maar in één keer over je nagel te gaan om het beste resultaat te krijgen. De kleur vind ik wel echt ontzettend gaaf! DSC00360 (2)

Ik heb een beetje gemengde gevoelend over dit lakje. De kleur is fantastisch maar hij lakt erg streperig. Drogen duurt ook ontzettend lang maar hij schijnt dan wel weer goed te blijven zitten. Raad ik hem aan? Ja, toch wel. Zeker nu hij nog maar €1,50 kost. De kleur is echt heel gaaf en zeker leuk voor een feestje of een accent nagel. Wees wel snel als je hem nog wilt hebben want over een week is hij waarschijnlijk al niet meer te koop!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Review ♥ Catrice 42 Nickel Minaj

  1. De naam is echt geweldig, ik draag eigenlijk weinig zilver maar deze is eigenlijk wel heel leuk. Metallic lakjes lakken vaak streperig, erg jammer.

Geef een reactie

