New in: HEMA schoolspullen

DSC00325 (2)

Ik ben echt gek op de gekleurde vrolijke schoolspullen van de HEMA. Ik heb binnenkort toetsweek en dat betekend ook een hoop samenvattingswerk. Ik schrijf mijn samenvattingen liever dan ik ze typ dus daarom heb ik daar ook een leuk notitieblok voor nodig. Bij de HEMA vond ik een aantal leuke spulletjes die mijn verschrikkelijke toetsweek misschien wat kunnen opvrolijken 🙂DSC00329 (2)

Als eerste kocht ik een setje met gekleurde balpennen. Heel basic maar kleurtjes vrolijken alles toch niet even wat op. Ik had ook eigenlijk wel een nieuw setje nodig want ik raak of mijn pennen kwijt of ze zijn allemaal op. Het verbaasd me echt hoeveel pennen ik gewoon al leeg geschreven heb dit jaar… Maar goed, ik kocht dit leuke setje met 5 gekleurde pennen voor €1,00. Geen geld toch?

DSC00331 (2)DSC00334 (2) Ik weet niet hoe het met jullie zit maar markeerstiften passen nooit in mijn etui. Ze zijn echt verschrikkelijk lomp en groot.. Bij de HEMA kwam ik dit setje met 3 dunne markeerstiften tegen! Echt ontzettend handig! Dit past echt zo veel beter in mijn etui. Daarnaast is het ook nog eens handig dat ze als een balpen werken en geen dop hebben. Dan kan ik die dus ook niet kwijtraken 😉 Dit setje met 3 markeerstiften kostte me maar €1,50.

DSC00337 (2)Als laatste heb ik natuurlijk ook nog een notitieblok nodig om al mijn prachtige samenvatting in op te schrijven. Dit blok leek me wel heel handig omdat die ook tabbladen heeft. Zo kan ik makkelijker mijn samenvattingen scheiden en vinden. Verder ziet hij er eigenlijk heel simpel uit maar de kleurtjes maken hem toch wel weer leuk. Dit blok was €2,00DSC00342 (2)Kleurtjes maken mij altijd toch een stuk vrolijker. Voor dit alles was ik maar €4,50 kwijt. Leuk prijsje toch voor deze leuke schoolspulletjes? Ik kan er in ieder geval weer tegenaan voor komende toetsweek! Nu alleen nog beginnen….

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “New in: HEMA schoolspullen

  1. Altijd leuke dingen om te kopen als je moet leren, maakt het toch wat leuker haha. Ikzelf schrijf ook liever dan dat ik ze typ, maar vaak moet ik zoveel modellen leren, dat ik ze beter van de powerpoint kan kopiëren! Maar mijn voorkeur gaat toch ook uit naar schrijven, dus gelukkig ben ik niet de enige hihi xx

Geef een reactie

