Winter Tag ♥

DSC002572

Vandaag heb ik weer is een keer een tag voor jullie! Op het YouTube kanaal van Leonie (BlushingBeautyNL) kwam ik deze super leuke tag tegen die zij gedeeltelijk zelf heeft gemaakt. Zoals de naam al zegt is dit een Tag met allemaal vragen over de winter. Wat zijn bijvoorbeeld mijn favorieten producten in de winter en wat geeft mij het ultieme wintergevoel? In deze tag beantwoord ik 10 leuke vragen over de winter 🙂

1. Wat is je favo kledingstuk voor in de winter?

Dat vind ik echt ontzettend moeilijk om te kiezen. Ik kan niet echt 1 ding noemen dat echt mijn favoriet is. Wel is er iets waar ik echt heel erg van hou, namelijk alles wat fluffy is! Fluffy vesten, fluffy truien, fluffy sokken en alles! Echt de meest fantastische trend van deze winter. Ik kan écht niet zonder fluffy kleding.

Ook hou ik nu al ontzettend van mijn nieuwe bruine laarsjes. Ze zijn van de Scapino en ik vind ze gewoon ontzettend leuk en ze geven me een soort van warm herfstig/winters gevoel 🙂 Ze zitten ook heel erg lekker en ik weet nu al dat ik ze echt nog ontzettend veel ga dragen de komende tijd.

DSC00292DSC00296
2. Wat is je favo winter nagellak?

Ik ben verschrikkelijk in het kiezen van 1 product of ding. Daarom nu ook maar weer drie nagellakjes. Ik hou zelf erg van wat donkerdere kleuren op mijn nagels. Favorieten zijn toch echt wel I ♥ my blue jeans van Essence, een HEMA lakje in de kleur 844 en hold me tight van P2. Allemaal mooie donkere warme kleuren die ook goed te combineren zijn met een lekkere warme winterse outfit.
DSC00277

3. Wat is je mooiste winter blush?

Als je me had gevraagd wat is je mooiste blush dan had ik Blushing Heart gezegd. Maar eerlijk gezegd vind ik die wat te fel en te zomers voor deze periode van het jaar. Daarom heb ik voor de kleur Peach (wat dus echt alles behalve een peach kleur is) van de Action gekozen. Een mooie roze plumkleur. Echt een prachtige kleur voor de winter.
DSC002644. Wat is je favo lipproduct in de winter?

Mijn favoriete lipstick is zonder enige twijfel Chestnut van W7. Toch maak ik ook heel veel gebruik van mijn babylips in de kleur Cherry me. Mijn lippen worden in de winter nou eenmaal erg droog dus een opvallende lipstick dragen is niet altijd slim. Omdat ik toch altijd wel iets van een kleurtje wil gebruik ik dan graag een getinte lipbalm.

DSC002745. Wat is/zijn je favo verzorgingsproducten in de winter?

Mag ik even zeggen dat ik mezelf verwaarloos in de winter? Ik hoor iedereen altijd van ‘Ja ik smeer me echt iedere dag flink in met dit dat zus en zo’ en ik smeer mezelf eigenlijk maar 1 keer per week in. Ik heb een klein beetje schijt aan wat drogere plekjes in de winter. Best slecht maar zo is het nou eenmaal wel. Wat ik dan wel erg lekker vind om in de winter te gebruiken is een body butter. Ik ben best wel fan van de body butters van de Action in de geur Shea Butter en Coconut. Ook lekker winterse geurtjes 🙂
DSC002576. Wat is je favo winterdrankje?

Ik ben totaal geen drankjes persoon. Je zult mij ook echt nooit iets bij Starbucks zien kopen. Een warme kop chocolade melk maak je mij ook niet echt heel erg blij mee. Wel drink ik graag een warme kop thee in de winter. Zeker als ik uit de kou van buiten kom vind ik het wel lekker om met een warme kop thee op de bank te springen.

7. Wat is je favo parfum in de winter?
DSC00286

Ik vind Lady Six Zero’s van de Action nog steeds een ontzettend lekker geurtje. Ik gebruik hem daarom ook best vaak. Het is een dupe van Lady Million van Paco Rabanne. De geur vind ik best moeilijk om te omschrijven. Het beste wat ik ervan kan maken is een vrouwelijke, vrij zware maar toch frisse geur.

8. Wat is je favo geurkaars?
DSC00283Ik kan nergens vinden hoe hij heet maar het is een kaars van de Ikea die ruikt naar vers gebakken koekjes! Echt abnormaal lekker! Hij ruikt vrij sterk maar met deze geur vind ik dat echt heerlijk. Helaas heb ik er maar 1 van staan en ik weet niet of ze nog te koop zijn. Ik zou echt willen dat ik er meer ingeslagen had want omg wat is deze geur heerlijk.

9. Wat is je favo eten in de winter?

Lasagne. Maar dit is het het hele jaar door ook haha. Een echte winterkost waar je mij ook wel blij mee kunt maken is lekkere boerenkool met een hoop spekjes. Niet te veel rookworst want daar word ik echt heel erg misselijk van. Ja, boerenkool met een overload aan spekjes vind ik wel echt een lekkere winterkost.

CAM04628

10. Wat geeft jou het ultieme wintergevoel?

Kerst en sneeuw. Dat samen zou echt fantastisch zijn maar de sneeuw kwam dit jaar helaas een dagje te laat. Ik zeg maar altijd: geen winter zonder sneeuw. Ik hou er van als je echt duidelijke seizoenen hebt.

Dit waren dan alweer alle 10 de vragen. Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie de video van Leonie zouden kijken waarin zij deze tag ook doet. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Winter Tag ♥

Geef een reactie

