10 Producten die ik vaker moet gebruiken

DSC00105 (2)We hebben allemaal wel van die vergeten producten maar bij mij begint het schandalig te worden. Ik gebruik letterlijk elke dag precies dezelfde producten en dat is eigenlijk zonde van al het moois wat ik nog heb liggen. Ik heb 10 (soorten) producten erbij gepakt die ik de komende weken meer moet gaan gebruiken. In dit artikel laat ik zien welke dat zijn.
DSC00072 (2)Als eerste moet ik mijn Catrice Made To Stay highliter potlood meer gaan gebruiken. Sowieso moet ik meer oogschaduw sticks gaan gebruiken want ze werken prima en ik heb zeker een aantal mooie liggen.Dit is een hartstikke mooi product en ik heb hem echt pas drie keer gebruikt ofzo. DSC00077 (2)Highlighter is iets wat ik echt helemaal nooit gebruik. Nou had ik het voor de grap met kerst opgedaan en ik vond het effect echt hartstikke mooi! Ik heb nog een prachtige highlighter liggen van elf die nou wel uit de donkere la mag. Ik ga zeker proberen om vaker highlighter te gebruiken.DSC00079 (2) DSC00083 (2)Ik kocht nog geen maand geleden een prachtige lipstick van Catrice: 340 Berry Bradshaw. Ik heb hem alleen pas één keer opgehad. Ik kocht er zelfs een bijpassende lipliner bij van Essence in de kleur honey berry met het motto dat ik de lipstick erg vaak ging dragen. Niet dus. Daar moet verandering in komen.DSC00085 (2)Blush, nog zo’n probleem geval bij mij. Ik koop ze omdat ze mooi zijn maar ik gebruik het niet. Deze Blushing Heart van Makeup Revolution is zo prachtig is dat het schandalig is dat ik hem niet gebruik. De glans is namelijk echt geweldig. Nou begin ik blush wel leuker te vinden dus ik denk niet dat het een groot probleem wordt om deze beauty te gaan gebruiken 😉DSC00073 (2) Dit is een product wat ik een hele lange tijd elke dag heb gebruikt, toen werd ik het zat, heb het in een la gestopt en het daarna weken niet meer gebruikt. Nu is hij weer uit de la en moet hij zeker weer gebruikt worden! Dit is mijn maybelline color tatoo in de kleur On and on bronze. Prachtig product en functioneert ook erg goed als oogschaduw basis.DSC00087 (3) Nog een blush die ik er vaker bij moet pakken. Het is echt een prachtige kleur. Hij is van de Action in de kleur Peach. DSC00091 (2) DSC00094 (2) Rode lipstick gebruiken is bij mij geen probleem zoals jullie misschien wel weten. Wat wel zo is, is dat ik deze er eigenlijk nooit meer bij pak omdat ik er meerdere heb. Hij is van P2 in de kleur corso como. Hij is super mooi intens donkerrood en de kwaliteit ervan is prima.DSC00096 (2) Oogschaduw mono’s… Wanneer heb ik die voor het laats gebruikt? Ik heb misschien wel 15 maar ik gebruik er 0 sinds ik allemaal wat grotere paletten heb. Toch liggen er echt hele mooie kleurtjes waar ik prima een look mee kan maken. Dat ga ik dus zeker de komende tijd doen!DSC00097 (2) Ik vergeet echt altijd om mijn wimpers te krullen. Velen zien het echt als een must waar ze niet zonder kunnen maar ik gebruik het eigenlijk nooit.

DSC00098 (2)Als laatste mijn grote paletten van de Action. Ik was er ontzettend enthousiast over maar ben ze eigenlijk een beetje vergeten. Er zitten zeker mooie kleuren in en de kwaliteit is helemaal niet slecht dus deze ga ik er weer eens vaker bij pakken! Ik heb het Nude palette en het Forrest palette.

7 gedachtes over “10 Producten die ik vaker moet gebruiken

Geef een reactie

