Wat wil jij zien in 2015?

selfiieee

Happy new year meiden! Het nieuwe jaar is begonnen en dat betekent toch altijd een soort van nieuwe start. Naast mijn persoonlijke leven heb ik ook nagedacht over wat ik verder wil gaan doen met mijn blog. Een van die dingen is: Meer luisteren naar mijn lezeressen. Ik wil ontzettend graag van jullie horen wat jullie vaker zouden willen lezen/zien op mijn blog. Dit artikel is dus een soort poll. 

Als je op meer dingen wilt stemmen moet je even na het stemmen op ‘terug naar de poll’ klikken!

Laat andere suggesties ook zeker achter in de comments. Bedankt voor het stemmen ♥

Een gedachte over “Wat wil jij zien in 2015?

  1. Echt handig dat je een poll hebt ! Alleen zou ik meerdere dingen aan willen kruisen bij deze : – favoriete – opgemaakt – persoonlijk gebabbel -tips and tricks – tag – my Life in pictures , het zijn er een beetje veel maar ik vind het allemaal zo leukk !! Ik zou ook graag meer video’s van je kijken 😊 ik vind je echt een geweldige blogger ga dit kat echt zo door ! 💕👏💋😘

Geef een reactie

