Mijn New Years Eve look

DSC00171Nadat kerst voor mij echt een non-beauty feest was geworden omdat ik ziek werd, had ik zin om met oud en nieuw toch even uit te pakken. Ik deel mijn NYE look graag met jullie 🙂 Hij is niet heel bijzonder maar toch iets opvallender dan ik normaal zou dragen.DSC00120Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een mooie donker roze kleur van P2. Dit is de kleur Hold me thight.DSC00117DSC00143Ik draag een zwart jurkje van de H&M met kanten mouwtjes. Ik vind hem echt super mooi en de lange mouwen maken hem gelukkig goed draagbaar voor deze temperaturen (binnen dan). Jullie kunnen het op de foto’s niet zijn maar hij heeft een heel diep uitgesneden rug wat ik ook echt prachtig vind.DSC00110Mijn make-up is over het algemeen erg simpel/ De lipstick en het aanwezige oogpotlood maken het alleen wat zwaarder. Voor mijn oogschaduw heb ik een aantal kleutjes uit mijn Death by chocolate palette gebruikt. Mijn lipstick is van Catrice in de kleur Berry Bradshaw. Voor de rest heb ik enkel wat concealer van Essence, oogpotlood van Essence en een mascara van Max Factor gebruikt.
DSC00167
En natuurlijk een charmant nieuwjaarskusje voor jullie alvast! Iedereen een hele fijne en veilige jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

Geef een reactie

