10 Meest gelezen artikelen uit 2014

PicMonkey Collage

Eind december is de tijd om op alles terug te blikken. Vandaag blik ik met jullie terug op mijn artikel uit het afgelopen jaar en tevens mijn eerste jaar dat ik blog. Ik laat jullie de top 10 meest bekeken artikelen zien. Hopelijk vinden jullie het leuk om te bekijken!

10. Review Max&More Lipsticks (Action)

Jongens ( oh nee meisjes! ), ik schaam me ervoor dat dit artikel zo vaak bekeken is. Van meerdere artikelen uit de top 10 trouwens haha. Ik wist duidelijk nog niet wat witbalans was en mijn lippen zagen er echt niet uit!

9. Review Action Moisturizing Lipgloss

Ik waarschuw alvast. Er staan heel veel Action reviews in de top 10. Een daarvan is de review over twee lipglossjes van de Action. Ik schaam me alleen een klein beetje voor de foto’s uit dit artikel maar ach haha.

8. Essence Long Lasting Lipsticks Review

Dit was echt mijn aller eerste review. Ik was ook echt ontzettend trots p de onderstaande foto en eigenlijk vind ik het nog wel een mooie foto! Ik was hierbij ook vergeten om de lipstick op mijn lippen te laten zien.

7. Review Action Nagellak

Dit was ook echt weer een van mijn aller eerste artikelen. Ik weet nog wel dat ik lang heb getwijfeld om een blog te beginnen omdat ik mijn nagels verschrikkelijk vond. Ik bedoel, je kunt toch geen blog beginnen als je nagels niet helemaal in orde zijn?! Haha! Je ziet ook in dit artikel dat ik maar 1 nagel had gefotografeerd omdat dat de enige nagel was die volgens mij te representeren was. Nu gaat het gelukkig beter met mijn nagels haha.

6. 4 in 1 Review Action Parfum

Een review die ook erg veel bekeken is, is de review over een aantal parfums van de Action. Ik weet nog wel hoe veel gedoe dit was om te schrijven haha. Ik ben namelijk echt verschrikkelijk in het omschrijven van geuren. Merken jullie trouwens ook dat ik vroeger veel langere artikelen schreef qua tekst? Volgens mij moest ik van mezelf per se 600 woorden halen of zo haha.

5. Review Action Coconut Care

Verassing! Een Action artikel is weer opgedoken haha. Dit was een van mijn allereerste artikelen. Ik  weet nog wel toen ik dit postte ik best wel trots op mezelf was. Als ik het zo terug lees vind ik het ook nog best wel een goede review voor hoe lang ik bezig was. Mijn mening is in ieder geval nog precies hetzelfde.

4. Mega Action Shoplog

Shoplogs vallen ook altijd wel in de smaak. Al helemaal van de Action en dat kun je ook merken op YouTube. Alleen jammer van de foto’s eh. Helaas zijn bijna alle meest bekeken artikelen van uit mijn begin periode en ik merk nu toch wel dat mijn foto’s iets vooruit zijn gegaan. 

3. Review Action Oogschaduw Palette

Reviews en Action blijkt een gouden combinatie. De review over de Action paletten is heel goed bij jullie in de smaak gevallen! Ik lees zelf ook graag reviews en wil zeker bij de Action ook graag weten hoe de kwaliteit is. Ik kan daarom ook helemaal begrijpen waarom deze review zo goed is bekeken.

2. Mijn schoolspullen 2014-2015 (HEMA)

Echt ontzettend veel mensen vinden het blijkbaar interessant om te weten welke schoolspullen ik heb. Ik zelf vind het ook altijd leuk om bij andere mensen te bekijken hoor 😉 Voor volgend schooljaar kunnen jullie ook zeker weer zo’n artikel verwachten.

1. Leuke schoolagenda’s 2014-2015

Blijkbaar vinden jullie het leuk om over schoolspullen te lezen! Weet ik dat ook weer 🙂 Veruit het meest bekeken artikel is het artikel over de leukste schoolagenda’s. Ik ben ook zeker van plan om weer zo’n artikel te maken voor komend schooljaar. Ik vind het zelf namelijk ook erg leuk om bij andere mensen te kijken en ben zelf ook altijd aan het snuffelen naar de leukste schoolspullen.

Dit waren de 10 best bekeken artikelen uit 2014! Zoals je ziet veel Action, reviews en schoolspullen. Ook grappig is, is dat alle artikel van een paar maanden terug zijn. Ik vind het ook echt leuk om alles zo terug te zien en te kijken naar wat jullie interessant vinden. Daar kan ik ook zeker wat mee 🙂

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “10 Meest gelezen artikelen uit 2014

Geef een reactie

