Mijn bloggend 2014!

Bloggers doen er vaak heel geheimzinnig over maar geef toe, iedereen wil toch best wel eens weten hoeveel bezoekers iemand nou echt krijgt? Ik in ieder geval wel! Omdat ik zelf ook zo’n smerig nieuwsgierig aagje ben, deel ik ook mijn statistieken met jullie. WordPress heeft een jaaroverzicht gemaakt die jullie ook kunnen bekijken. Ik ben dit jaar op 23 mei mijn blog gestart dus een volledig overzicht is het nog niet echt maar goed…

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

6 gedachtes over “Mijn bloggend 2014!

  1. Wat leuk dat je dit deelt!
    Zou je ook een blogpost over wordpress of blogspot
    maken? Dan kunnen lezers kijken op welke site ze
    hun blog kunnen maken

    Grtz

Geef een reactie

