Wishlist ♥ 2015

wishlistt2014 is bijna voorbij en dat betekent dat we plannen gaan maken voor 2015. Ik heb mijn wishlist voor het komende jaar samengesteld. In dit artikel zie je alle producten en vertel ik er even wat meer over, waarom ik ze wil enzovoort. Hopelijk vinden jullie het leuk! lemonmangoAls eerste wil ik heel graag de mango bodybutter van TheBodyShop gaan kopen. Die geur vind ik zo verschrikkelijk lekker! Helaas vind ik hem best wel prijzig (€16,00) waardoor ik hem nog niet heb gekocht. Daarnaast vind ik het ook meer een geur voor de warmere periode. Als er een keer een aanbieding komt ga ik deze in ieder geval proberen te scoren!

Een ander product wat ik al een tijdje wil is de Lemony Flutter van Lush. Ik heb zo veel goede verhalen gehoord over dit product dat ik ook wel benieuwd ben geworden. Dit product kun je voor meerdere doeleinde gebruiken maar ik wil hem voor mijn nagels gebruik, hoe de meesten hem ook gebruiken. mac lippies Mac lipsticks staan al heel lang op mijn wishlist. Ik heb er alleen nog nooit een gekocht omdat ik ze gewoonweg duur vind. €19,00 voor een lipstick is niet niks. Toch wil ik er dit jaar wel een paar gaan kopen. De kwaliteit ervan is gewoon veel beter dan van mijn huidige lipsticks. Twee kleuren die ik heel mooi vind zijn Impassioned en Craving. Impassioned is een superduper felle roze kleur. Velen zullen hem te heftig vinden maar I love it. Hij is meer voor de zomer maar daarom wil ik ook nog even wachten. Een andere kleur die ik ook mooi vind is Craving. Dit is een iets meer my lips but better kleurtje. Toch is hij wel erg aanwezig maar daar hou ik ook van. Ik weet nog niet echt welke kleuren ik allemaal wil kopen maar dit zijn er twee die ik mooi vind. Ik ga gewoon een keer naar de douglas en laat me daar adviseren.

realtechniquesKwasten heb ik eigenlijk ook wel gewoon een beetje nodig. Ik heb er best weinig en ze zijn allemaal heel slecht. Ik wil dit jaar een aantal kwalitatief goede kwasten aan gaan schaffen. Real techniques heeft mijn voorkeur. Ik wil ontzettend graag de set van Sam’s picks maar die is eigenlijk bijna nergens meer te koop omdat hij al best wel oud is. Kwasten die ik sowieso wil gaan kopen zijn de expert face brush en de powder brush. En als jullie trouwens weten waar je een hele goede blending kwast kunt kopen voor niet meer dan €10 euro, let me know!mobielMijn huidige telefoon is nu alweer anderhalf jaar oud. Dat is heel oud voor mijn doen. Rond mijn verjaardag (over een half jaar) wil ik een nieuwe telefoon gaan kopen. Dan is hij twee jaar oud en vind ik het wel weer tijd voor een nieuwe. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de Huawai Ascend P7. Maar er kunnen nog zo ontzettend veel mooie modellen uitkomen in 2015 dat ik eigenlijk nog geen idee heb welke ik ga kopen. revo Matte oogschaduw is dé ontdekking voor mij in de afgelopen maand. Dit palette is daarom echt voor mij gemaakt. Dit is het Essential Mattes 2 palette van Makeup Revolution. De kleuren in het palette zijn echt prachtig en hij is ook nog eens heel goedkoop (€4,99) dus ik denk dat deze er wel snel zal zijn. rimmel kate mossAls laatste staat deze lipstick ook zeker op mijn wishlist. Dit is kleur 111 uit de Rimmel Kate Moss lijn. Een prachtige felle rode lipstick, veel feller dan op het plaatje. Het is wel echt een zomer rood maar zoals je aan mijn wishlist misschien wel ziet ben ik vooral gaan kijken naar wat ik in de zomer wil haha.

Dit is dan alweer mijn wishlist! Niet verschrikkelijk veel maar toch een aantal mooie en ook wat duurdere items. Laat ook zeker in de comments weten wat er nog op jouw wishlist staat! Vind ik altijd erg leuk om te lezen 🙂

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

11 gedachtes over “Wishlist ♥ 2015

Geef een reactie

