Unboxing ♥ PRETTYBOX december 2014

PicsArt_1419341495788Merry Christmas allemaal! ♥ Vandaag unbox ik voor jullie de PRETTYBOX van december. Ik ben ontzettend enthousiast dat ik dit mag doen en het is ook echt een hele leuke box deze maand. Omdat ik weet dat niet iedereen van video’s houdt heb ik zowel een video als artikel unboxing gemaakt. Hopelijk vinden jullie dit leuk! Klik HIER voor de video.CAM04578

De box is super leuk verpakt met een strikje, een mooie zwart papier en allemaal rode frutsels. Daarnaast zit er ook een briefje bij met wat informatie over de box en aan de achterkant de producten. Daar willen we natuurlijk nog niet op kijken! Op de voorkant staat het volgende:

“Lieve beautyliefhebber, Hierbij presenteren wij de PRETTYBOX van december! We knallen het jaar uit met een hele mooie box! Deze box bestaat uit vijf producten en heeft een waarde van circa €50. Tevens bevat deze editie maar liefst twee producten van het populaire merk Rituals! Ook hebben wij het nieuwste product van So Susan Cosmetics weten te bemachtigen en ontvang je een mooi product van het merk Golden Rose en Colormates.”

Golden Rose Graffiti Nail Art – €6,95

DSC00026

Als eerste vis ik er een super mooi lakje van het merk Golden Rose uit. Dit is een graffiti lak en dus een crackle nagellak. Helaas is dit wel een beetje uit maar op een accentnagel kan het nog best leuk zijn. Ik heb hem in de kleur 05. Ik vind het trouwens ook leuk dat mensen verschillende kleuren ontvangen. Zo blijft het ondanks dat je misschien al wel weet wat erin zit toch nog een beetje spannend.

“In jouw box zit een Golden Rose graffiti nail art of een magnatic nail lacquer. De graffiti nail art is een crackle nagellak. Lak je nagels eerst met een basiskleur en breng vervolgens de graffiti nail art aan. De crackle nagellak gaat vervolgens barsten en geeft een mooi effect op je nagels! De magnetic nail lacquer creeërt aantrekklijke nagels designs in mettalic tinten. Breng een dikke lag magnetic nail lacquer aan houd vervolgens onmiddelijk de magneet op een afstand van circa 3 mm. Binnen enkele seconden wordt er een uniek design gecreeërd op je nagels!”

Colormates Blush Brush – €5,99
DSC00025
Er zit ook een kwast in! Super leuk! Kwasten kun je altijd wel gebruiken. Dit is een kwast uit de Blush Brush lijn van het merk Colormates, waar ik nog nooit van had gehoord, en is een multifunctionele kwast. De haartjes voelen redelijk zacht maar niet heel erg. Gewoon wel een prima kwastje.

“Vanwege vele positieve reacties een aanvulling op de brushes uit de oktoberbox; de Blush Brush van Colormates! Met deze brush breng je gemakkelijk en mooi je blush aan. De zachte haartjes van de kwast voelen fijn aan op je huid.”

So Susan 8-Hour Cheek Stain – €29,95
DSC00023
Ook zit er nog een blush stick in van het mooie merk So Susan. Ik heb de kleur Orchid. Een hele mooie roze kleur. Helaas helaas helaas doet mijn stick het alleen niet 😦 Hij wilt met geen mogelijkheid omhoog draaien. Gelukkig kan ik het product met mijn vinger eruit halen en aanbrengen maar ik baal er wel een klein beetje van. Zeker voor zo’n duur product vind ik het eigenlijk wel een beetje slecht… Maar Prettybox kan hier natuurlijk niks aan doen.

“De 8-hour cheek stain is een langdurige hydraterende gel blush die je wangen een gezonde gloed geven. De unieke balsemachtige textuur is waterbestendig en blijft tot wel 8 uur zitten! Je ontvangt de kleur sun peach, fiery earth of orchid.”

Rituals Shampoo en Conditioner – €4,00 per stuk
DSC00022
Last but not least zitten er nog twee producten van het merk Rituals in. Een shampoo en een conditioner. Deze zijn beide in de geur Indian Rose & Shikakai.Ze ruiken echt heerlijk. Ik ben heel slecht in het omschrijven van geuren maar het ruikt een beetje naar luxe haha. Je begrijpt me misschien wel als je hem ook ruikt. Hij is bloemig, een beetje kruidig maar toch fris. Een bijzondere maar lekkere geur. Dit zijn alleen geen full-size producten. Ze bevatten beide 70 mL.

Rituals Brilliant Bliss Shampoo – “De Brilliant Bliss shampoo van Rituals is een verzorgende glans shampoo op basis van rustgevende Indiaanse Roos en Shikakai. De shampoo heeft vochtregulerende werking en zorgt voor zijdezacht haar met een prachtige glans. Geschikt voor dagelijks gebruik.”

Rituals Shikakai Secret Conditioner – “De Shikakai Secret conditioner van Rituals heeft net als de Brilliant Bliss shampoo een vochtregulerende werking en zorgt voor prachtig, gezond en glanzend haar. De conditioner beschermt de kleur van je haar, is voor dagelijks gebruik en kan eventueel ook als masker gebruikt worden als je de conditioner wat langer in laat trekken.”

Dit was das de PRETTYBOX. Er zitten ontzettend mooie producten in van hele mooie merken. Daarnaast is de waarde ook niet mis namelijk €50. En dat terwijl je maar €14,95 hoeft te betalen. Je kunt de box nog bestellen tot 31 december maar let op: OP=OP! Je kunt jouw box HIER bestellen.

Laat ook even weten in de comments of jullie nog een review van al deze producten willen zien. Als ik reviews ga schrijven zal alles in 1 artikel komen.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “Unboxing ♥ PRETTYBOX december 2014

Geef een reactie

