Mijn drie nieuwe truien van Sans-Online

DSC00017

Hey babes! Ik bestelde vorige week drie leuke truien bij Sans-Online.nl Vandaag laat ik ze ook aan jullie zien. Ze zijn allemaal super lekker warm. Daar kom ik zeker de koude dagen mee door (als die überhaupt nog komen…). Ik ben er in ieder geval erg blij mee. DSC00003Als eerste bestelde ik deze donkerblauwe trui. Hij is van Jacqueline de Yong. Een merk wat ze onder andere bij de Only en Vero Moda verkopen. In de winkel zou deze trui me €19,95 hebben gekocht maar bij sans-online was hij maar €15.
DSC00004
Zoals je ziet heeft de trui een col. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit leuk zou vinden maar ik ben er nu echt verliefd op. Het zit ontzettend warm en ziet er ook nog eens leuk uit. De donkerblauwe kleur vind ik ook erg leuk om te combineren met een wat lichtere spijkerbroek.

DSC00006
Verder is de trui mooi gebreid en is de achterkant iets langer dan de voorkant.
DSC00007
De tweede trui is een simpele zwarte trui. Ook heel makkelijk om te combineren en dit is de meest basic trui die je kunt vinden. Ik had nog geen simpele zwarte

DSC00009Deze trui is ook weer mooi gebreid. Hij is van de Only en kost in de winkel €19,95. Op sans-online is dit slechte €10. Hij is ook verkrijgbaar in meerdere kleuren.
DSC00010
Ook deze trui heeft een net iets langere achterkant dan voorkant. Ik denk dat deze trui ontzettend leuk is met een spijkerblouse eronder.
DSC00011
De laatste trui is echt mijn favoriet van de drie! Het is een fluffy beetje oudroze/zalmkleurige trui. Ook deze heeft weer een lekkere col. Alleen deze kun je er ook afhalen waardoor je de trui op twee manieren kunt dragen! De trui is van Only en kost in de winkel €49,95. Bij sans-online kocht ik hem voor €15.DSC00013Zoals je op deze foto kunt zien is de trui gemeleerd. De kleur valt echt niet te omschrijven maar ik vind het echt ontzettend mooi. Ik denk alleen niet dat dit bij hele bleke mensen zal staan omdat de kleur je wel een beetje bleek maakt.
DSC00014
Dit is de trui zonder de col. Ook hartstikke leuk en ook fijn om te dragen als het niet heel erg koud is.
DSC00015
De col zelf kun je ook gebruiken als een sjaal. Super handig!

Dit waren dan alweer mijn drie nieuwe truien van Sans-Online. Sans-online is een webshop met heel veel leuke dameskleding maar voor de mannen kun je er ook zeker terecht. Op de website zag ik ook ontzettend veel leuke truien (waarvan ik er dus ook drie heb gekocht) dus als je nog leuke betaalbare winterkleding zoekt zou ik zeker even een kijkje nemen! Verzendkosten zijn ook maar €0,95 dus daar hoef je het ook niet voor te laten.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

7 gedachtes over “Mijn drie nieuwe truien van Sans-Online

Geef een reactie

