Review ♥ Essence All About Candies

CAM04376Met mijn Kruidvat voordeelkaart had ik een 1+1 gratis actie op de Essence oogmake-up. Ik had al een tijdje dit palette op het oog maar heb het eigenlijk nooit gekocht. Toen ik zag dat deze binnenkort uit het assortiment gaat moest ik hem eigenlijk wel gewoon kopen: Het Essence all about candies palette met 6 super schattige pastel oogschaduws. Vandaag review ik dit schattige palette voor jullie.CAM04374Het palette bevat zes kleuren die allemaal een shimmer/metallic finish hebben. Matte kleuren vind ik eigenlijk wel mooier maar dit palette heb ik vooral gekocht met het idee dat ik de kleuren in de binnenste ooghoek wil gaan gebruiken. Daar is shimmer natuurlijk erg geschikt voor.CAM04370

Het palette bevat 6 pastel kleurtjes: Een gele, een roze, een paarse, een oranje, een blauwe en een groene. Genoeg leuke kleurtjes om uit te kiezen dus. Ik vind dit palette vooral erg geschikt voor de lente/zomer dus voordat ik deze kleuren echt veel zal gaan gebruiken moet ik nog even wachten…CAM04385

Dit zijn de swatches. Hmm… niet erg best eh? Je ziet de kleuren erg slecht en wat je ziet zijn glitters. Valt me helaas een klein beetje tegen. Ik denk dat het heel verstandig is om bij deze kleuren een witte oogschaduwbasis te gebruiken zoals het NYX jumbo pencil in Milk. Helaas heb ik deze niet maar ik denk dat de kleuren dan een stuk beter tot hun recht zullen komen,CAM04389Ik heb de kleuren ook even nat getest. Dit werkt alweer een stukkie beter. Nog steeds niet helemaal top maar de kleuren zijn al een stuk duidelijker. Vooral de blauwe en de groene zijn ‘gepigmenteerd’. CAM04379

Al met al is dit niet echt een top palette. Wel ziet hij er enorm schattig uit en is hij ook nog best geschikt voor de binnenste ooghoek. Helaas zul je met dit palette geen volledige look kunnen maken. Ik denk dat dit vooral een leuk palette is om lekker met kleurtjes te spelen en voor een zonnige zomerdag.

Dit palette is voor €3,59 te koop bij Kruidvat

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Review ♥ Essence All About Candies

Geef een reactie

