3 x Simpele maar leuke Kerstnagels

PicMonkey Collage

Het is over twee dagen al kerst dus leek het me wel eens tijd om naast een kerslook ook een kerst nail art te doen. Nu ben ik daar echt verschrikkelijk slecht in dus besloot ik maar om jullie 3 simpele maar toch leuke kerst nagels? te laten zien. Hopelijk vinden jullie het leuk en kunnen jullie er nog wat inspiratie uit halen!

1 – Red with a touch of glitterCAM04423 De eerste ‘nail art’ is heel simpel. Ik gebruik hiervoor een mooie klassiek rode lak van Sinful Colors in de kleur Ruby Ruby en een goude glitter top coat van Catrice in de kleur Two Million Dollar Baby.CAM04437 Ik lak mijn nagels met de rode kleur. Als dit goed droog is lak ik alleen mijn ring vinger ook met de glitter top coat. Je kunt ervoor kiezen om alle nagels hiermee te lakken maar ik vind een accent nagel iets volwassener. Rood is altijd goed met de feestdagen en de glitters maken het extra feestelijk.

2 – Under The Christmas Tree CAM04413De volgende nail art is iets lastiger maar nog steeds goed te doen. Je hebt er alleen wel even een dotting tool voor nodig. Deze kun je voor iets meer dan een euro kopen bij Kruidvat van bijvoorbeeld Essence. Voor deze nail art gebruik ik vier nagellak kleurtjes. Een roze lakje met een satijn finish van Essence, een goud lakje van Miss Sporty, een groen lakje van de HEMA en een bruine van Sinful Colors in de kleur Nirvana.CAM04448Ik heb eerst al mijn nagels gelakt met de roze lak van Essence. Daarna pakte ik mijn dotting tool en zette ik met de groene lak van de HEMA allemaal stipjes tot het uiteindelijk de vorm kreeg van een boom. Onder de boom heb ik met de bruine lak een stam gemaakt. Als dit allemaal droog is kun je ook nog kerstballen erop maken. Dit heb ik wederom met mijn dotting tool gedaan en een goud lakje van Miss Sporty. Hierover moet je alleen geen top coat doen omdat dat de satijne finish zou verpesten.

3 – Lets glitterCAM04421Deze nail art is super super simpel. Je hoeft enkel je nagellak te lakken! Ik gebruik hiervoor twee lakjes. Als eerst een donker roze lakje van Saffron en daarna een Funtasy lakje van Miss Sporty in dezelfde roze kleur. Ik gebruik die van Saffron als een soort basis omdat ik die van Miss Sporty net niet goed genoeg vind dekken.CAM04455Dit is dan het resultaat als je beide lakjes hebt aangebracht. De kleuren zijn in het echt veel mooier en hij glittert ook duizend keer meer dan op de foto. Hij is echt super prachtig. Met deze glitters nagels ben je zekerste weten klaar voor de feestdagen!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “3 x Simpele maar leuke Kerstnagels

Geef een reactie

