Review ♥ Catrice Lipsticks

Ik heb vandaag weer een review voor jullie en vandaag review ik twee Catrice lipsticks. Dit zijn mijn eerste lipsticks van Catrice (naja, niet helemaal want ik won een keer een lipstick uit een LE maar toch…) en ik kocht de kleur 340 Berry Bradshaw en 360 MATTraction. Allebei heel opvallende kleuren maar daar houd ik echt ontzettend van de laatste tijd. Lees snel verder om de swatches en mijn mening te bekijken/lezen.CAM04275De lipsticks voelen heel luxe aan door de mooie zwarte huls. Ook zijn ze best zwaar en voelen ze stevig. Ik vind het echt een hele mooie verpakking. Je zou echt niet zeggen dat dit lipsticks zijn van €3,99.
 CAM04295 Als eerste heb ik hier de kleur 360 MATTraction. Zoals de naam al zegt: een matte kleur. Ik had nog geen matte lipsticks dus ik was daar sowieso al benieuwd naar maar deze kleur ziet er ook gewoon echt prachtig. uit. Een hele felle rood/roze kleur. Misschien niet een kleur die iedereen elke dag zou dragen… maar ik ben raar dus ik wel 🙂CAM04298Dan hebben we hier nog zo’n opvallende kleur. Dit is 340 Berry Bradshaw. Zoals de naam wederom al zegt: een berry kleur. Hij is vrij paars met een rood/roze ondertoon. Ik heb al best veel donkere lipsticks maar zo’n kleur nog niet. Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe dit op de lippen staat.

CAM04308

Dit zijn de armswatches. Van beide kleuren is het pigment echt prima in orde. Je kunt hier op deze foto ook al wel een beetje zien dat de rechter kleur een matte kleur is. Beide kleuren vind ik ontzettend mooi. Ze gaan ook heel makkelijk over de huid. Wel moet ik zeggen dat MATTraction wat stroever is maar dat komt waarschijnlijk ook omdat die mat is.

PicsArt_1419110527383

Dit zijn de  kleuren op de lippen. Ik vind ze allebei echt geweldig! Ze voelen heel prettig aan op de lippen en ze knallen er echt vanaf. De kleur MATTraction is mat maar niet té mat. Gewoon precies goed. Ik vind Berry Bradshaw ook echt een hele bijzondere kleur. Een goede goedkope donkere lipstick vinden is nog best lastig maar dit is zeker een topper.

CAM04297Als je van wat opvallendere lipsticks houdt zoals ik kan ik je deze lipsticks zeker aanraden. De brengen heel fijn aan, voelen fijn aan op de lippen en blijven heel goed zitten. Vooral de matte kleur is niet van je lippen af te slaan. Ze blijven niet de hele dag zitten maar toch wel zeker een uur of 3 à 4. Ik moet zeggen dat ik echt om ben. Eerst was ik ontzettend fan van de Essence lipsticks maar voor die €1,60 meer koop ik nu toch wel liever een lipstick van Catrice. Ik ben bang dat het niet bij twee lipsticks blijft…

De lipsticks zijn voor €3,99 per stuk te koop bij drogisten als Kruidvat en Trekpleister

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

12 gedachtes over “Review ♥ Catrice Lipsticks

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

Geef een reactie

