Review ♥ W7 In The Buff Lightly Toasted

DSCN1989Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit palette bestelde maar vandaag schrijf ik er dan eindelijk een review over. W7 In The Buff Lightly Toasted is het nieuwste palette van W7 en schijnt een dupe te zijn van het Urban Decay Naked palette. 

DSCN1996Het palette bevat veel verschillende kleuren waarvan er 2 mat zijn en de andere 10 glanzend/met een shimmer. In het palette zitten vooral donkere tinten maar ook een aantal tinten voor een mooie naturel look. Een heel veelzijdig palette dus waar je zeker een hoop verschillende mooie looks mee kan maken.

DSCN1997

Ik begin met de eerste 6 kleuren in het palette. Hiervan zijn er twee mat. Van links naar rechts: Teddy bear – Wonderland – Cracker (mat) – Happy – Lady Luck (mat) – Twister. Ik vind vooral de kleur Wonderland er mooi uitzien dus ik ben ontzettend benieuwd hierna.DSCN2004Dit zijn de swatches van de bovenstaande oogscahduws. Van onder naar boven: Teddy bear – Wonderland – Cracker (mat) – Happy – Lady Luck (mat) – Twister. Zoals je ziet zijn de kleuren prima gepigmenteerd. De kleuren met een glans vind ik er ook prachtig uitzien. De kleuren Wonderland en Happy vind ik het mooist.DSCN2000 Dit is dan de andere kant van het palette. Hier zijn eigenlijk alleen maar wat donkerdere kleuren. Wel een hoop verschillende kleuren dus je kunt er zeker veel verschillende looks mee maken. Van links naar rechts: Di Di – Delilah- Magic – It’s a dream – Up in smoke – Dawn. Vooral de kleur Magic vind ik er mooi uitzien. Een beetje een rood/bruine tint. Echt heel mooi. DSCN2008Dit zijn de swatches. De kleuren zijn enorm goed gepigmenteerd. Dit is echt maar een klein veegje. Helaas vind ik de kleuren niet heel erg spannend… Ik had de kleuren wat meer uitgesproken verwacht maar ach, met dit pigment mag ik niet echt klagen. Ik vind vooral de kleur Delilah erg mooi. Een beetje een donkeregroene/bruine tint.DSCN1992Ik ben ontzettend tevreden over dit palette. De kwaliteit is zeker beter dan dat van het In The Nude palette. De pigmentatie is goed en de oogschaduw voelt heel zacht aan. Daarnaast zijn ze ook heel prettig in gebruik. Ik kan dit palette helaas niet helemaal met Naked 1 vergelijken maar als ik de swatches daarvan zie komt dit palette zeker in de buurt.

Dit palette is onder andere te koop bij Make-Up Musthaves voor €7,99

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

11 gedachtes over “Review ♥ W7 In The Buff Lightly Toasted

  1. Erg mooi palette! Ik hoop hem met kerst te bemachtigen (Kerstman ?!?!!) Haha. En anders koop ik ‘m binnenkort zelf 🙂 Ik was ook wel benieuwd naar een look hiermee.

Geef een reactie

