Video ♥ Nagellak stash – Stash opruimen

DSCN2475Mensen sorry, deze week had ik even een artikel minder. Ik kwam gewoon even in tijdnood met alles en daar is mijn blog het slachtoffer van geworden. Ik heb vandaag in plaats van een review (die jullie nog wel tegoed houden) een video voor jullie. In deze video laat ik mijn nagellak stash zien en ik ruim hem tegelijk een beetje op.

Klik HIER om naar mijn kanaal te gaan en HIER om direct naar de video te gaan.

 

Een gedachte over “Video ♥ Nagellak stash – Stash opruimen

Geef een reactie

