Armbandje van Kimsalabling

DSCN2466Een paar dagen geleden kwam dit super leuk armbandje binnen. Hij is van Kimsalabling. Ik ben er ontzettend blij mee en vandaag geef ik wat meer informatie over de armband en de shop van Kimsalabling.

DSCN2469Het armbandje heeft leuke pastelkleurtjes en heeft een leuk muntje als hangertje. Ik denk dat dit heel leuk kan staan bij een pastelkleurige trui of bij mijn witte fluffy vest 🙂

DSCN2467De armband heeft mooie parelkralen in het lichtroze/mintgroen en wit. Ik vind de kleurcombinatie echt heel mooi. Parelarmbanden zijn ook altijd makkelijk te combineren en ik vind ze erg leuk om te dragen dus deze armband ga ik zeker nog vaak dragen.

DSCN2484DSCN2485Het hangertje heeft twee verschillende kanten, net zoals een echt muntje 🙂 Aan de ene kant een vogel (kan even niet op de naam komen oké) en aan de andere kant een gezicht. Het muntje is zilver wat goed past bij de koele kleuren van de kralen.

DSCN2468Jullie zullen vast nog wel een keer een outfit of the day zien met dit armbandje. Ze heeft dit armbandje zelf gemaakt wat ik echt heel erg leuk vind 🙂 Naast zelf gemaakte armbandjes kun je ook nog andere leuke accessoires bestellen. Naast de Facebookpagina is er ook een Instagram account hier kun je ook alle producten zien 🙂

*Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

Een gedachte over “Armbandje van Kimsalabling

  1. Wauw, hij is gaaf! Thanks voor de tip! Ik ben sinds twee weekjes zelf een blog begonnen over effectief trainen en voeding. Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje komt nemen. Heel veel succes met je blog! Ik hou je posts in de gaten! Love xx Lilian #girlspumpingiron

Geef een reactie

