Ketting van Janne verkoopt sieraden

DSCN2455Gister lag er iets heel leuks in de brievenbus namelijk deze ketting! Hij is van Janne verkoopt sieraden. In het artikel geef ik wat meer informatie over de ketting en haar pagina/winkel. Hopelijk vinden jullie het leuk!

DSCN2462Dit is de ketting. Hij is echt prachtig! Ik wist van tevoren niet welke ketting ik kreeg maar ze heeft zeker een goede uitgekozen! Hij is zilver en bestaat eigenlijk uit twee blaadjes die in het midden aan elkaar vastzitten. Het is een korte halsketting en daar hou ik tegenwoordig heel erg van.

DSCN2459Ik heb de ketting gecombineerd met een hoog gesloten zwarte blouse. Binnenkort zien jullie vast nog wel een volledige outfit of the day met deze ketting. Ik vind het heel erg leuk dat de ketting onder het kraagje vandaan komt.

DSCN2451Verder heb ik er rode lipjes bij 😉 Maakt het allemaal lekker classy. Ik denk dat deze ketting ook heel mooi is met een hoge trui of een lage ronde hals vanwege de vorm van de ketting. Ik ben echt ontzettend blij met deze ketting. De ketting heeft niet teveel poespas waardoor ik hem lekker vaak kan dragen, wat ik zeker zal gaan doen!

Zoals ik al zei is deze ketting van Janne verkoopt sieraden. Een hele leuke sieradenshop op Facebook en Intsagram. Ze verkoopt betaalbare sieraden en alles wordt lekker snel thuisbezorgd. Bij mij was mijn ketting de volgende dag al binnen! Dat vind ik altijd wel fijn. Op de Facebookpagina post ze foto’s van alle accessoires en daar kun je ook je bestellingen plaatsen. Mocht je het nou eng vinden om op zo’n manier te bestellen, maak je echt geen zorgen. De eigenares is super aardig dus je zult goed geholpen worden. Op Instagram worden ook nog meer mooie foto’s van de producten gepost. Allebei zeker het volgen waard.

DSCN2463Vinden jullie de ketting ook net zo mooi als ik? Je kunt hem hier bestellen voor maar €8,95 inclusief verzenden. Laat ook in de comments achter hoe jij deze ketting zou combineren. Misschien kan ik er ook nog wat inspiratie uithalen 😉

*Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

 

2 gedachtes over “Ketting van Janne verkoopt sieraden

Geef een reactie

