Review ♥ W7 Lipsticks

DSCN2165Ik ben dol op lipstick. Daar zijn jullie misschien de laatste tijd ook wel achter gekomen. Ik bestelde laatst bij makeupmusthaves.nl twee lipsticks van W7. Ik had nog geen lipsticks van W7 en wist eerlijk gezegd niet eens dat W7 die ook had. Ik bestelde twee kleuren donkere kleuren namelijk Chestnut en Forever Red. Vandaag review ik ze voor jullie!

DSCN1949Dit is een close-up van de lipsticks. Ik kan donkere kleuren nooit goed op de foto krijgen sorry! Links zie je Chestnut. In de huls lijkt hij heel intens donkerrood met een tikkie bruin. Rechts zie je Forever Red. Dit is een iets lichtere kleur die ook wel iets weg heeft van paars. Ook lijkt het erop dat hij lichte shimmer bevat.

DSCN1946Dit zijn de hulzen van de W7 lipsticks. Ik vind het wel oké. Ze voelen een klein beetje goedkoop aan maar wat ik wel handig vind is dat de hulzen in de kleuren van de lipsticks zijn. Zo kun je makkelijk de lipstick vinden die je zoekt. Ook krijg je de lipstick een klein beetje moeilijk open maar het is nog wel mogelijk haha. Het had allemaal wel wat beter gekund maar ik mag niet klagen.

DSCN1955Dit zijn de arm swatches. Wow, love it! Dit waren echt de kleuren waar ik naar opzoek was. Helaas is Chestnut (onder) iets lichter dan verwacht maar nog steeds super mooi. Van de shimmers in Forever Red (boven) zie je ook maar weinig terug waar ik heel blij mee ben. De kleur is ook heel mooi. Een rood/paarse kleur. Heel mooi voor deze periode van het jaar. Toch zijn beide kleuren nog net even wat donkerder dan op de foto.

wpid-wp-1417726503963.jpegOp deze foto’s komen de kleuren al helemaal waardeloos over. Sorry, mijn camera werkte niet echt mee denk ik… De bovenste (Chestnut) klopt nog wel maar Forever Red is echt veeeel donkerder. Dit moet je echt zien als een donker paars/rode kleuren. Zoals je ziet is de pigmentatie gewoon prima. Ik heb de lipstick alleen wel een beetje slecht aangebracht maar kijk daar maar even niet naar 😉 De lipstick glijden ook heel makkelijk over je lippen heen en voelen fijn aan. Helaas wordt hij wel wat droger na een tijdje maar niks extreems.

DSCN1950

DSCN1952Ik ben heel erg tevreden over de lipsticks van W7. Het zijn mooie kleuren, voelen fijn aan op de lippen en blijven prima zitten. Je kunt er zeker wel een uurtje of 3 à 4 tegenaan. Voor de prijs van €2,99 echt prima lipsticks. Dit smaakt zeker naar meer! Excuses voor deze waardeloze foto’s maar mede bloggers zullen misschien ook weten hoe frustrerend het is als kleuren niet mooi willen overkomen.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

3 gedachtes over “Review ♥ W7 Lipsticks

Geef een reactie

