Hello December! – December Goals

Mensen, het is alweer december. Dat betekent alweer de laatste maand van het jaar! Damn. Vandaag wil ik met jullie mijn december goals doornemen. Hopelijk vinden jullie het leuk ♥

Genieten van de feestdagen

Ik heb ontzettend veel zin in Sinterklaas, Kerst en oud en nieuw. Ik kan echt niet wachten! Ik wil er daarom ook echt van gaan genieten. Niet schuldig voelen omdat ik zoveel heb gegeten, lekker schaamteloos meezingen met alle liedjes en een paar leuke dagen met mijn familie doorbrengen 🙂

Meer op mezelf letten

Dit is wel echt een belangrijk punt voor mij. Ik heb de afgelopen maand bijna geen tijd voor mezelf genomen. Ik heb maar iets van 1 keer een masker op gehad en mijn huidverzorging was een beetje ver te zoeken. Vrijdagavond wordt deze maand echt vast me-time. Dat kan ik wel even gebruiken.

Een DIY doen

Mijn laatste DIY is ook alweer een tijdje geleden. Ik wil er daarom graag weer 1 doen. Ik heb al plannen ervoor dus stay tuned 🙂

Twee keer per week sporten

Dit is de afgelopen tijd ook al best goed gelukt maaaaar ik moet zeggen dat ik het een enkele keer wel heb laten zitten. No excuses anymore. Deze maand ga ik twee keer per week sporten!

Iets bakken

Ik bak letterlijk nooit iets. Maar nu de feestdagen eraan komen lijkt het me toch wel leuk om een keer iets te bakken! Ook al zijn het maar koekjes haha.

Meer water drinken

Drinken is bij mij altijd al een probleem geweest. Ik drink echt veel te weinig. Ik moet nu van mezelf voor ik ga slapen sowieso een flesje water leeg drinken en proberen door de dag heen ook minimaal twee flesjes leeg te drinken. Wish me luck.

Een kerst video opnemen

Hier heb ik ook al plannen voor! Ik hoop echt dat de video mooi gaat worden. Als alles is gelukt zien jullie deze video over een tijdje wel verschijnen.

Eerder naar bed

De laatste tijd slaap ik echt pas rond half 1 doordeweeks en dat terwijl mijn wekker om kwart over zes alweer gaat. Niet echt best eh? Nee, daar moet dus zeker wat aan gaan gebeuren! Ik ga proberen om deze maand (in ieder geval als ik school heb) om half elf / elf uur te gaan slapen. Want zo weinig slaap als ik nu heb, eist soms toch wel zijn tol.

250 Bloglovin volgers halen

Dit is waarschijnlijk onmogelijk maar omg wat lijkt het me gaaf om de 250 bloglovin’ volgers te halen voor 2015. Als je me nog niet volgt zou ik het dan ook ontzettend leuk vinden als je me gaat volgen ♥ En voor degene die me al wel volgen: Thank you! Klik HIER voor mijn account. Ennuhh… mochten we het halen, kunnen jullie zekerste weten een win actie verwachten! Maar dan wel halen eh 😉

Dit waren dan weer zo’n beetje mijn december goals. Hopelijk kan ik in 2015 zo veel mogelijk dingen afstrepen. Hopelijk vonden jullie het leuk om zo’n artikel te lezen. Laat in de comments ook jouw december goals achter. Misschien kan ik er ook nog inspiratie uit opdoen!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Hello December! – December Goals

Geef een reactie

