Review ♥ W7 In The Nude Palette

DSCN1970Een tijdje geleden bestelde ik het W7 in The Nude palette en nu review ik hem eindelijk voor jullie. Dit is een dupe van het Naked 3 palette. Ik had er veel goeds over gehoord dus ik wilde het ook wel eens proberen. 

DSCN1980Het palette kost €7,99 en is in Nederland helaas alleen via internet te bestellen. Soms kom je ze wel eens tegen bij een op=op shop maar dan moet je geluk hebben. Ik vind de verpakking best leuk. De rimpels aan de bovenkant lijken heel erg op die van het Naked 3 palette en ik vind het wel leuk dat het een soort blik is. Hij is niet heel stevig maar ik vind het wel best. Het palette bevat vooral lichte en roze tinten. Dat vind ik altijd wel erg mooi en zeker voor naar school. Het palette bevat 3 matte kleuren en de andere 9 bevatten shimmer.

DSCN1975DSCN1978

Dit is even een close-up van de kleuren. Ik vind vooral de kleuren van de linker foto er erg mooi uitzien. Ik ben heel benieuwd naar het pigment.

DSCN1983Dit zijn de swatches van alle kleuren aan de linkerkant. De namen van beneden naar boven: Latte (mat) – Angel – Venice – Marilyn (mat) – Copper Pot – Sun Kissed. Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Het pigment is niet heel goed… Gek genoeg zijn de matte kleuren bijna nog beter gepigmenteerd dan de shimmers. Ik had hier wel iets meer van gedacht. De kleuren zijn nou niet zo mooi dat mijn hart er sneller van gaat kloppen en het pigment is niet fantastisch.

DSCN1986Dit zijn de swatches van de rechterkant. Dat is een stuk beter. Daar word ik dan toch weer wat blijer van. Helaas zijn deze kleuren een stuk minder bijzonder dan de andere. Ik had de pigmentatie liever andersom gezien. De namen van onder naar boven: Alice (mat) – Bad Manners – Coffee Cup – Mud Slide – Tokyo – Fashionista.

DSCN1982Hmm… ik heb gemengde gevoelens over dit palette. Het is absoluut geen slecht palette alleen ik had nogal hoge verwachtingen waardoor ik een klein beetje teleurgesteld ben. Dit palette is vooral bedoeld om zachte looks mee te maken. Gelukkig blenden de kleuren best fijn dus dat gaan dan ook makkelijk. Al met al een goed every day palette. Een echte heftige look kun je hiermee helaas niet maken.

Laat het trouwens ook maar weten als jullie hier misschien een keer een look mee willen zien!

Dit palette is onder andere te bestellen bij makeupmusthaves.nl voor €7,99

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

9 gedachtes over “Review ♥ W7 In The Nude Palette

  1. Pingback: Review ♥ W7 In The Buff Lightly Toasted |

  2. Zelf heb ik twee verschillende, die andere was jammer genoeg uitgekocht.Ben echt super fan van deze palletjes. Echt super mooie kleuren en het blijft echt lang zitten.

Geef een reactie

