#OOTD – Lifestyle & Fashion Store

DSCN2276Hey! Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie met deze keer een heel toepasselijke shirtje. Ik heb dit leuke shirtje mogen ontvangen van Lifestyle and Fashion Store en daarop staat #OOTD. Beter passend kan toch niet? Ik heb er een hele draagbare basic outfit van gemaakt met toch net even iets specialere items. Hopelijk vinden jullie het mooi!

DSCN2283Dit is mijn complete outfit. Mijn schoenen zijn van Van Haren, mijn broek van de H&M, mijn shirtje van Lifestyle and Fashion Store en mijn vest van de Primark. Ik draag bij deze outfit verder geen sieraden. Dat vond ik niet echt nodig maar bij deze outfit zou je prima wat subtiele zilveren sieraden kunnen dragen.

RSCN2299Dit is dan het shirtje. Hij is super simpel maar daardoor erg leuk om met vestjes te combineren. Daarnaast heeft hij ook een redelijk hoge hals waardoor je er ook perfect een mooie ketting bij kunt dragen. Ik heb ervoor gekozen er een zwart fluffy vest bij te dragen. Dit past goed bij de kleur van de tekst maar heeft toch wat speciaals aan de outfit omdat hij fluffy is. Daarnaast is het ook gewoon heerlijk warm.

Bij Lifesyle & Fashion Store kun je terecht voor leuke, hippe maar vooral aparte en unieke fashion items. Geen massa productie, maar kleine collecties waar je een statement mee kunt maken. Ze verkopen items zowel voor kinderen als voor hun ouders. Daarnaast is de kleding natuurlijk ook geschikt voor tieners. Ook kun je bij ze terecht voor leuke en aparte home decoratie die kleinschalig met de hand worden gemaakt. Daarnaast kun je er ook terecht voor textiel bedrukking. Ze bedrukken namelijk custom shirtjes geheel naar eigen smaak, zoals met mijn shirtje is gebeurd. Je kunt Lifestyle & Fashion Store volgen op Facebook en Instagram. Daarnaast hebben ze ook een webshop, maar die zijn ze momenteel nog wat aan het opbouwen.

RSCN2300Ik heb mijn shirtje in een high waisted broek van de H&M gedaan. Ik ben echt verzot op high waisted broeken. Ik heb deze broek ook in het zwart maar ik heb gekozen voor de spijker variant omdat de outfit anders misschien wat te saai zou worden. Dan zou ik letterlijk alleen maar zwart wit aanhebben waar ik niet altijd zin in heb. We hebben ook wat kleur nodig in het leven!

DSCN2293Even een detail foto. Zoals je ziet draag ik een felrode nagellak die weer matcht met mijn lipstick. Dit geeft de outfit ook weer even een tikkie kleur. Nu zie je ook gelijk hoe heerlijk fluffy mijn vest is 😀

DSCN2287Mijn schoenen zijn van Van Haren. Deze heb ik nu al een jaar maar ik vind de schoenen nog steeds top. Ze hebben leuke studs op de zijkant en lopen heerlijk. Zwarte enkellaarsjes zijn altijd handig om te hebben en perfect te combineren.

RSCN2305Dit was dan alweer mijn outfit! Hopelijk vonden jullie het leuk. Ik droeg ook nog een rode lipstick en voor de rest was mijn make-up redelijk simpel. Dit is echt een outfit die ik naar school draag. Me likes.

De winkel van Lifestyle & Fashion Store is gevestigd in Rotterdam Centrum aan Groenendaal 491. Als je in Rotterdam bent raad ik je zeker aan om daar een keer een kijkje te nemen want ze verkopen/maken echt super leuke dingen. Daarnaast ziet de shop er ook ontzettend leuk uit!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

* Dit artikel bevat gesponsorde producten

3 gedachtes over “#OOTD – Lifestyle & Fashion Store

Geef een reactie

