Review ♥ Essence longlasting lipsticks

PicsArt_1417110144934Het is vrijdag dus dat betekent dat ik weer een review heb! Vandaag review ik 2 budget lipsticks van Essence in de kleuren 02 All You Need is Red en 09 Wear Berries! Ik heb al een paar andere lipsticks van Essence die ik ook eerder heb gereviewd. Dat was trouwens mijn allereerste review 🙂 ! Maar goed, om even bij het verhaal te blijven ik review vandaag weer twee andere. Kijk snel verder voor de swatches en mijn mening.

PicsArt_1417110383142Zoals ik al zei heb ik dus de kleuren 02 All You Need is Red en 09 Wear Berries. Allebei best aparte kleuren maar ik vind het juist wel leuk dat Essence ook eens wat anders heeft. Ik ben de laatste tijd echt groot fan van lipstick en ik ga gerust met een donkerrode of zelfs felrode lipstick naar school.

PicsArt_1417110175467Dit is een close-up van 02 All You Need is Red. Een prachtige klassiek rode kleur. Ook echt perfect voor de feestdagen. Ik vind de Essence lipsticks er trouwens ook super mooi uitzien. Ze hebben een chique zwarte huls en het logo staat mooi in de lipstick gedrukt. Toch best goed voor een lipstick die maar €2,39 kost.

PicsArt_1417110201194Dit is een close-up van 09 Wear Berries. Echt een paarse kleur. Ik vind dit wel heel spannend eerlijk gezegd maar ik hou ook wel van aparte kleuren. Wel moet je met paars heel erg oppassen dat je tanden niet te geel lijken.

PicsArt_1417110424370Dit zijn de swatches op mijn arm, en ja ik had kippenvel. Het was echt ontzettend koud oké haha. Zoals je ziet is het pigment prima en zijn de lipsticks intens qua kleur. De rode kleur is niet heel erg bam in yo face maar toch wel echt klassiek rood. De paarse lipstick is nog een tikkie paarser dan ik had verwacht maar dat is juist alleen maar goed.

PicsArt_1417110321379En dit zijn de lip swatches. Ook op de lippen zien ze er prima uit alhoewel ik niet echt mega enthousiast ben over het pigment. Op de bovenstaande foto’s draag ik 2 laagjes omdat mijn eigen lip kleur er anders nog wat doorheen kwam. Dit kan misschien ook komen omdat mijn lippen redelijk donker zijn van zichzelf. Ik vind de kleur erg mooi maar ik moet wel zeggen dat de paarse lipstick m’n tanden echt heeeel erg geel maakt terwijl ze dat niet heel erg zijn. Beetje jammer want ik vind zo’n kleur wel heel gaaf. De rood vind ik gewoon super mooi en zal ik ook vaak gaan dragen!

PicsArt_1417110354527De houdbaarheid van de lipsticks is oké maar niet spectaculair. Om de drie uur moet je je lipstick wel even bijwerken en een maaltijd overleefd hij ternauwernood. Maar we kunnen dan ook niet al te veel van een lipstick van €2,39 verwachten. Over het algemeen ben ik wel tevreden. Ze zijn goedkoop, zien er mooi uit en de kleuren zijn mooi.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

8 gedachtes over “Review ♥ Essence longlasting lipsticks

Geef een reactie

