Ik zing?!

Ik vind het doodeng wat ik heb gedaan maar ik heb het toch gedaan. Ik heb een cover gemaakt en online gezet van Rewritten van Teske. Ik zing niet helemaal zuiver en de video is overbelicht maar ik heb mijn best gedaan en ik hoop dat jullie het mooi vinden ♥

Als je het zo eng vind waarom heb je het dan gedaan?! Nou, ik vind het liedje gewoon heel erg mooi en heb ontzettend veel respect voor Teske. Daarnaast vind ik het, ondanks dat ik het niet heel goed kan, ook erg leuk om te zingen. En je moet alles in je leven toch een keer gedaan hebben? De video is gister al online gekomen op mijn kanaal en ik heb al ontzettend leuke reacties gehad. OOK VAN TESKE!! Toen ik dat zag had ik echt even een fangirl momentje 🙂 Echt super super gaaf dat ze mijn video heeft gezien.

Klik HIER om naar mijn kanaal te gaan en HIER om direct naar de video te gaan.

 

6 gedachtes over “Ik zing?!

Geef een reactie

