Aanbiedingen ♥

Ik heb de beste aanbiedingen voor de komende week weer voor jullie verzameld! Ik ben weer door de folders gegaan en heb de leukste aanbiedingen voor jullie eruit gepikt. Verder heb ik ook nog een aantal leuke kortingscodes van ActiePagina.nl voor jullie.

Kruidvat11+1 gratis acties maak je me altijd blij mee. Deze week krijg je bij  Kruidvat je tweede Maybelline product gratis. Misschien ga ik nog wat scoren maar ik weet het nog niet zeker. De korting wordt verrekend als 50% kassakortingen dus dat is altijd wel handig.

2 Nog meer mooie aanbiedingen! Max Factor gezichtsmake-up voor €10, L’Oréal gezichtmake-up voor €10, Rimmel gezichtmake-up voor €8 en NYC gezichtsmake-up voor maar €3. Misschien dat ik nog wat NYC ga scoren 🙂

3 Er zijn ontzettend veel leuke geschenksets te krijgen op dit moment dus als je nog iets zoekt zou ik zeker even naar Kruidvat, Etos en Trekpleister gaan want ze hebben ontzettend leuke dingen. Dit vond ik ook wel een goede aanbieding. 4 Dr. Van der Hoog maskertjes voor maar €3,99!

4 Naast geschenksets kun je nu ook heel goedkoop luchtjes krijgen in de drogisten. Dit zijn even twee mooie aanbiedingen van Kruidvat maar er is nog veel meer!

5 De producten van Kruidvat eigen lijn zijn best fijn en als het in de aanbieding is kun je het niet laten liggen toch 😉

6 En als laatste bij Kruidvat krijg je de Labello’s nu allemaal voor €2,00 per stuk. Altijd handig voor de droge lippies in de winter.

Etos

11 De primers van de Etos zijn in de aanbieding! Ze schijnen super fijn te zijn dus als je er nog een zoekt zou ik deze zeker een keer uitproberen. Jammer genoeg heb ik afgelopen week er al één van Essence gekocht dus vind ik het niet echt nodig om nu nog een primer te kopen.12 Nog een 2e gratis actie. Ik word daar zo blij van! Bij Etos krijg je je tweede Max Factor product gratis. Misschien ga ik hier gebruik van maken want ik wil heel graag een keer de lipfinity uitproberen… Jullie horen het vast nog wel als ik iets heb gekocht!

13 Ik heb niet echt veel geschenksets geplaatst omdat er gewoon zo veel is! Serieus ik zou erg gewoon een heel artikel over kunnen maken. Toch heb ik deze er wel even bij gezet omdat ik hem echt super super schattig vind! Misschien ga ik deze wel voor mezelf kopen haha. Want hé , je mag toch best een cadeautje voor jezelf kopen? Sowieso is het nu heel slim om geschenkschets voor jezelf te kopen omdat het gewoon een stuk goedkoper is!1440% korting op Rimmel oogmake-up! Super handig!
15 En bij L’Oréal krijg je je tweede product voor de halve prijs en nog een leuk armbandje erbij. Ik zit eigenlijk te wachten op een tweede gratis actie van L’Oréal want ik wil iets voor een vriendin van me kopen (HOI ALS JE DIT LEEST, you’ll probably know what). Maar helaas is dat normaal pittig duur…

Trekpleister

21Ook Trekpleister heeft weer wat mooie aanbiedingen. Als eerste de Rimmel gezichtmake-up voor €8. L’Oréal gezichtmake-up voor €10, Rimmel oog en lipmake-up voor €6, Rimmel nagellak voor €4 en 2 mascara’s van NYC voor €5. Altijd mooi.

Big Bazar

31 In de folder van de Big Bazar zag ik deze producten. Nog nooit gezien en ik ken het merk niet maar het ziet er wel super schattig uit!

ActiePagina.nl

3 gedachtes over “Aanbiedingen ♥

Geef een reactie

