5 Complete outfits onder de €100 met sans-online.nl – Bloggers Battle

outfit postIk heb weer eens een outfit inspiratie voor jullie! Ik heb bij Sans-online.nl 5 complete outfits samengesteld (inclusief schoenen!) voor nog geen €100. Ik wil in dit artikel ook wat vertellen over de webshop en mede bloggers erop attenderen dat er een win actie loopt! Je kunt namelijk €500 shoptegoed winnen! Kijk maar snel verder 🙂

outfit 1Als eerste heb ik deze outfit. Een mooie grijze broek met een asid wash, een heerlijke fluffy trui met een mooi bloemenprintje en simpele zwarte laarsjes van echt suède. Bij elkaar kost deze outfit nog geen €75,00. Hartstikke betaalbaar dus en zeker winter proof! De broek geeft de outfit net even een stoerder tintje.

outfit 2Ik ben gek op broeken met een asid wash. In deze outfit combineer ik een licht denim blauwe jeans met een heerlijke grote crèmekleurige trui en gevoerde laarsjes. Ik vind deze laarsjes zo mooi! Zijn zijn maar €49,95 dus dat is nog heel betaalbaar en ze zijn heerlijk warm. Ze doen me een klein beetje denken aan Timberlands. Ze zijn van het merk Tamaris dus ze zijn volgens mij van prima kwaliteit. Ik vind deze outfit perfect voor bijvoorbeeld een doorsnee schooldag.

outfit 3Deze outfit is wat netter. Hierbij heb ik een mooie spijkerbroek gecombineerd met een bruine trui en donkerblauwe laarsjes. De kleuren van de broek en de trui komen terug in de laarsjes. Ik vind het altijd leuk om kleuren van de kleding in schoenen terug te laten komen. Het ziet er dan net uit alsof je heel veel moeite voor je outfit hebt gedaan terwijl je eigenlijk gewoon een broek en een trui aan hebt. Simpel but perfect!

outfit 4

Deze outfit is mijn persoonlijke favoriet. Komt waarschijnlijk door de kleuren en omdat ik we gewoon verzot ben op vestjes. Dit is echt een outfit die ik zo zou kunnen dragen. Ik heb hierbij een kakigroen vestje gecombineerd met een hempje in dezelfde kleur, een simpele zwarte broek en prachtige suède laarsjes in een warme bruine kleur.

outfit 5

Deze outfit vind ik ook erg gaaf. Deze is wat stoerder. Het pronkstuk van deze outfit zijn toch echt wel de laarsjes. Ik vind ze echt prachtig! Helemaal zwart met leuke gespjes. Ze zijn helaas niet van echt leer maar zien er wel heel stevig uit. De zwarte laarsjes heb ik gecombineerd met een donkerrode broek en een simpele zwart/wit melange trui. Ik denk dat deze outfit echt perfect wordt met een donkerrode lipstick!

Zoals je ziet kun je bij Sans-online.nl hele leuke outfits scoren voor een leuke prijs! Ze verkopen onder andere merken als Vero Moda, Only, Vila, Esprit en Object. Ik vind dat ze hele leuk kleding hebben. Heel erg mijn stijl. Je zou me zo zien rondlopen in de bovenstaande outfits.

En zoals ik zei loopt er echt een geweldig win actie bij sans-online! Deze geldt enkel voor de bloggers onder ons. Ik daag jullie nu uit om ook outfits samen te stellen en die te posten op jouw blog! Wees creatief en verzin een orgineel onderwerp. Verdere voorwaarden voor deze winactie vind je HIER. Ik zou zeker je kans wagen want wie wil er nou niet €500 shoptegoed winnen? Dat zijn alle bovenstaande outfit plus nog veel meer :O

Deelnemen kan tot 10 december. De winnaar wordt 15 december bekend gemaakt.

6 gedachtes over “5 Complete outfits onder de €100 met sans-online.nl – Bloggers Battle

Geef een reactie

