Review ♥ Makeup Revolution Death By Chocolate Palette

DSCN1920Vandaag review ik voor jullie dit oh zo prachtige palette van Makeup Revolution. Het is het Death By Chocolate Palette. Dit palette heeft de vorm van een chocolade reep en is geïnspireerd op het Chocolate Bar palette van Too Faced. Het verschil is alleen wel dat deze maar €9,99 en die van Too Faced rond de €45. Groot verschil dus. Maar is de kwaliteit wel zo goed?

DSCN1923Zoals ik al zei lijkt het palette dus op een chocolade reep. Het ‘echte’ palette schijnt ook heel erg naar chocolade te ruiken. Volgens mij hebben ze dat bij deze geprobeerd maar ik ruik nou niet echt chocolade terug. Het palette bevat een grote spiegel en heeft een keurig folie met alle kleurnamen. Vind ik leuk 🙂 ! Verder zit er ook nog een spons kwastje bij maar daar ben ik nooit zo’n fan van.

DSCN1930

DSCN1929

Dit is even een close up van alle kleuren. Het palette heeft 6 matte kleuren en 10 glanze kleuren. Ik ben echt verliefd op de kleuren. Ik wordt alleen al blij van naar dit palette kijken. Ik had ook nog niet echt goede matte kleuren dus ik ben hier nu al blij mee. Toen ik de review las was ik opslag verliefd op de kleur Lick Me (linkerfoto, middelste rij helemaal links). Het is een soort roze/paarse matte kleur. Heel bijzonder,

DSCN1934Jeui swatch tijd! Ik ben enthousiaasttt! Kijk dat pigment! Van boven naar beneden: All is Lost (mat) – Consume Me – Break Me Up (mat) – Don’t Let Go – White Light (mat). Het pigment van alle kleuren is hartstikke goed. Zelfs de matte kleuren. Wel moet ik zeggen dat de matte kleuren een beetje kruimelig kunnen zijn maar ik heb daar niet zo veel moeite mee.

DSCN1938Dan de middelste rij. Deze heeft iets apartere kleuren namelijk wat paars en koper tinten. Van boven naar beneden: Love You to Death – Tear the Wrapper – Devour Me (mat) – One More Bar (mat) – Fool’s Gold – Lick Me (mat). Wederom is het pigment dik in orde. 

DSCN1941Dan de onderste rij. Hier zitten (helaas) alleen maar glanzende kleuren in. Van boven naar beneden: Bring Down Angels – Set Me Free – Tease Me – Dipped – Pray for Me. En wow, kijk naar dit pigment! Echt niet normaal 🙂


DSCN1933

Ik ben echt ontzettend enthousiast over dit palette en raad het echt iedereen aan. Hij ziet er niet alleen super schattig uit maar ik ook nog eens van een hele goede kwaliteit. Het pigment is dik in orde en de kleuren zijn echt prachtig. De shimmer kleuren zijn ook prachtig. Vaak heb je met goedkopere oogschaduw van die chunky glitters maar deze oogschaduws zijn gewoon prachtig glanzend.Wel is het gebruiken van een oogschaduw basis gewenst. De kleuren kunnen anders gedurende de dag een beetje in elkaar gaan overlopen. Al met al een heel erg prima palette voor de prijs van €9,99! ♥ Dit zit nu zeker in mijn dagelijkse routine.

PicsArt_1416144878614In deze video heb ik een look gemaakt met dit palette. Als je dus even wilt weten hoe de oogschaduws in gebruik zijn, zou je even deze video kunnen bekijken! 🙂

Dit palette kun je onder andere bestellen bij makeupmusthaves.nl. Gewoon een Nederlandse webshop waar je ook met iDeal kunt betalen. Daar kost hij €9,99

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Review ♥ Makeup Revolution Death By Chocolate Palette

Geef een reactie

