Review ♥ Makeup Revolution Blushing Hearts – Blushing Heart

DSCN1960Een weekje geleden bestelde ik deze über schattige blush bij makeupmusthaves.nl. Dit is de Blushing Heart van Makeup Revolution in de kleur, jawel, Blushing Heart. Het is een dupe van de Too Faced Heart Blushes maar dan een stuk goedkoper! Deze blush is namelijk maar €6,99 en die van Too Faced kosten al gauw €30. Vandaag review ik hem voor jullie ♥

DSCN1957De blush komt in een mooi roze doosje. Ik was echt heel erg blij toen deze binnenkwam. Ik wilde hem eigenlijk ook alleen al hebben door de verpakking. Hij is zoo cute! De blush is in drie kleuren verkrijgbaar: Blushing Heart, Peachy Keen en Candy Queen of Hearts.

DSCN1962Kijk dan hoe prachtig! Het is een triple blush, dus een blush met 3 kleuren. Het doosje zelf is in de vorm van een hartje en heeft een prachtige roze deksel en een gouden onderkant. Hoe girly kan het zijn? Ik vind het prachtig. Voor een product van €6,99 krijg je ook wel echt een mooie verpakking hoor. Vaak zie je dit niet bij budget producten. Doordat de blush drie kleuren heeft kun je heel veel verschillende combinaties maken. Een beetje van die kleur, een beetje van die, veel van die en ga zo maar door. Voor 7 euro heb je dus eigenlijk heel veel blushes.

DSCN1963Dit is een close-up van de blush. Zie je die prachtige glans? Ik kan echt genieten van zo’n mooi product. De blush bevat een oudroze kleur, een peachy roze kleur en een felle roze kleur. Wat mij betreft kleuren die je elke dag wel kunt dragen en de meeste mensen ook wel mooi zullen staan.

DSCN1967Swatch time! Het pigment valt me alles behalve tegen. Ze zijn niet super gepigmenteerd maar dat vind ik bij een blush juist wel fijn. Dan kun je minder makkelijk teveel aanbrengen. Alle kleuren bevatten een glans maar de felle roze ook wat grove glitters. Daar ben ik iets minder fan van maar ik vind het niet storend.

Op deze foto zie je boven alle kleuren een beetje gemixt. Het wordt echt een prachtige alledaagse kleur die vrij subtiel is. Daaronder zie je de oudroze kleur. Prachtige kleur en zeker voor deze tijd! Daaronder de wat meet peachy roze kleur. Wederom prachtig! Daaronder zie je de felle roze kleur waar ik iets minder fan van ben. Hij heeft wat grove glitters zoals ik al zei en hij is redelijk fel. De kleuren hebben allemaal een prachtige glans waardoor een highlighter echt overbodig is.

DSCN1960Ben ik fan? Jazeker! Allereerst is de blush natuurlijk ultra pretty. Ik bedoel kijk nou ♥ Daarnaast zijn de kleuren erg mooi en geven ze een prachtige glans. Voor de prijs van €6,99 heb je echt een pracht product te pakken. De prijs is het dus dubbel en dwars waard.

Deze blush kun je onder andere bestellen bij makeupmusthaves.nl. Gewoon een Nederlandse webshop waar je ook met iDeal kunt betalen.

Voor de prijs van €6,99 krijg je een blush van 10 gram

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

12 gedachtes over “Review ♥ Makeup Revolution Blushing Hearts – Blushing Heart

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

Geef een reactie

