REMINDER Winactie – Fashioncheque t.w.v. €25!

image

Dit is de aller laatste dag dat je nog kans maakt op de fashioncheque ter waarde van €25! Vergeet dus niet om snel nog even mee te doen. Morgen wordt de winnaar al bekend gemaakt 🙂

Wat is de FashionCheque en waar kun je hem inwisselen?

De FashionCheque is een cadeaubon die je bij verschillende winkels kunt inwisselen. Het mooie ervan is dus dat je niet bent gebonden aan één specifieke winkel.

Winkels waar je hem onder andere kunt inwisselen zijn Loavies, V&D, Scapino, Lucardi, America Today, Cool Cat en Shoeby Fashion. Via deze shopfinder kun je een winkel zoeken in jouw buurt waar ze de FashionCheque als betalingsmiddel accepteren.

Hoe doe je mee?

Meedoen kan op twee manieren. De eerste is via mijn blog. Daarvoor moet je het volgende doen:

  • Laat in de reactie jouw beste bespaartip achter
  • Laat een geldig e-mailadres achter in de balk die daarvoor bedoeld is
  • Voor Extra kans kun je me volgen op Bloglovin’  Laat hiervan ook even je gebruikersnaam in de comments achter!

Daarnaast loopt de winactie ook via Instagram. Daarvoor moet je het volgende doen:

  • Repost de winactie foto die je op mijn account kun vinden
  • Laat onder jouw repost jouw beste bespaartip achter
  • Gebruik #thebudgetblogwinactie zodat ik makkelijk jouw deelname kan zien

MEEDOEN KAN ALLEEN VANDAAG NOG! (Zondag november)

*Deze winactie is in samenwerking met ActiePagina.nl

6 gedachtes over “REMINDER Winactie – Fashioncheque t.w.v. €25!

  1. Ik heb het al een keer gezegd maar ja :

    Mijn bespaar tip: kijk eerst wat je nodig hebt bijv. Een zwart kort jurkje je kijkt rond in je favoriete winkels of een winkel waar ze dat soort kleding hebben en als je het vind koop het dan ( koop niks wat je niet nodig hebt ) dat was mijn bespaar tip
    Misschien niet de beste maar voor mij werkt het wel
    Kus Desi 🌸

  2. Hey,
    mijn bespaartips:
    – tweedehands kopen, bespaart je veel geld en er is niks mis mee!
    – eerst je kledingkast opruimen voordat je gaat shoppen, hierdoor kan je zien wat je echt nodig heb.
    – als je een bestelling op internet plaats kijk dan eerst altijd of er nog kortingscodes zijn (bijv. op coupon) dat scheelt al gauw weer wat euro’s!
    ik volg je nu ook op bloglovin’ (ik heet op bloglovin’ jeanine bruin)
    super leuke winactie! 😀

  3. Mijn beste bespaartips is: Je hoeft niet alles nieuw te kopen! Ik zag pas hele leuke laarsjes op H&M 30,- en toen keek ik op marktplaats en zag precies dezelfde voor maar 10,- en ze had ze nog nooit gedragen! ik heb toen toch 20,- bespaard! Dit is mijn bespaartip.

    Mijn E-mail is lisaluijendijk@hotmail.com
    Op bloglovin’ heet ik cuteminute

    X

Geef een reactie

