Outfit of the day met Allthemusthaves en Girls Stuff Boutique

PicsArt_1416075119422Het leek me wel weer eens leuk om een outfit of the day te doen! Ik heb afgelopen week twee prachtige accessoires binnengekregen van Girls Stuff Boutique en Allthemusthaves dus het leek me ook wel leuk om te laten zien hoe ik die combineer 🙂

PicsArt_1416075783390Ik draag vandaag een zwarte high waisted broek van de H&M, echt mijn favoriete broek op het moment! Als schoenen draag ik mijn geliefde plateau schoenen van de H&M. Op de foto lijken ze wel groen… maar ze zijn gewoon zwart. Ik draag ook een redelijk apart vest vandaag. Het is een soort van fluffy vest maar eigenlijk ook niet… Het is een zwart vest met allemaal witte rafeltjes. Ik vind hem echt ontzettend leuk 🙂 Hij komt van de Only. Daaronder draag ik een heel oud wit shirtje van de Vero Moda met een gaatjes patroon erin. Mijn horloge is van Allthemusthaves en mijn ketting van Girls Stuff Boutique.

PicsArt_1416075204267

Dit is even een close-up van mijn nieuwe ketting. Ik ben er echt dol op! Hij is van Girls Stuff Boutique. Hij is goud met mooie (nep) diamanten. Ik vind hem heel draagbaar maar hij geeft toch even een speciale touch aan je outfit. Kijk ook zeker even een keer op de website van Girls Stuff Boutique want ze hebben echt prachtige sieraden voor een zacht prijsje 🙂

PicsArt_1416075243918Dit is dan mijn horloge. I’m in love. Hij heeft binnenin zwarte en witte strepen, een zwart bandje en gouden details. Dat hij gouden details heeft, ben ik echt ontzettend blij mee. Ik vind gouden sieraden namelijk vaak mooier dan zilveren en vaak zie je toch zilveren details. Het horloge is vrij simpel waardoor hij bijna overal bij past, maar het geeft toch wat extra’s bij je outfit. Alsof je er toch even wat meer moeite voor hebt gedaan. De streepjes matchen ook mooi met mijn vest hihi. De kwaliteit van het horloge voelt ook best goed! En dat terwijl hij maar €5 kost! Hij is te koop bij Allthemusthaves. De gehele collectie kun je hier bekijken. Doe dat ook zeker een keer want ze hebben echt toffe horloges voor echt een belachelijk lage prijs 😀

PicsArt_1416077372443Ook even een close-upje van mijn make-up. Ik heb een ooglook gemaakt met mijn nieuwe oogschaduw palette van Makeup Revolution, het Death By Chocolate palette. Hier komt binnenkort nog een review van online. Ik heb de look vrij simpel gehouden want ik wilde dat de nadruk lag op mijn lipstick. I ♥ lipstick op het moment. Dit is chestnut van W7, waar wederom binnenkort een review van online komt.PicsArt_1416074860733Dit was dan alweer mijn outfit of the day! Hopelijk vonden jullie het leuk. Laat het even weten als je vaker van dit soort artikelen wilt. Ik ben ook echt ontzettend blij met mijn nieuwe sieraden 🙂 Ik wil Girls Stuff Boutique en Allthemusthaves ook echt even bedanken voor deze pareltjes! 

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

*dit artikel bevat producten die opgestuurd zijn ter review

 

4 gedachtes over “Outfit of the day met Allthemusthaves en Girls Stuff Boutique

Geef een reactie

