Embrace Charming Moment Fragrance Mist (Big Bazar)

PicsArt_1415292002770

Toen ik bij de Big Bazar was kwam ik deze look-a-like Victoria Secret Body Mist tegen. Hebben! Voor €1,50 nam ik deze flacon mee die een dupe schijnt te zijn van Love Spell van Victoria Secret. Naast de Body Mist hebben ze ook nog een scrub, lotion en douchegel. Die nam ik helaas niet mee.PicsArt_1415292136010De flacon lijkt ook echt ontzettend op die van Victoria Secret! Ik heb er één in de geur Sheer Love en het idee is echt hetzelfde. Wel is deze iets kleiner. Die van VS bevat 250 mL en deze (maar) 200 mL. Alsnog veel dus je kunt er best een tijdje mee doen!

INGREDIENTS: AQUA, ALCOHOL, GLYCERIN, POLYSORBATE 20, PARFUM, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE, BENZYL, SALICYLATE, CITRONELLOL, GERANIOL, CL 17200, CL 42090.

PicsArt_1415292227452De geur van deze body mist vind ik ontzettend lekker! Hij is lichtelijk bloemig maar met een fruitig en zoet randje. Het is een hele frisse geur maar absoluut niet te zomers. Toen ik dit rook moest ik meteen denken aan perzik, en dat kan ook wel een beetje kloppen want dat zit ook in Love Spell. Daarnaast ruik ik ook wel een beetje citroen. Ik vind de geur in ieder geval super lekker en ik denk dat velen met mij zullen zijn!

PicsArt_1415292296774Ik ben fan van deze body mist! Volgens mij is het best een goede dupe (voor zover ik Love Spell in de winkels heb geroken) en de kwaliteit is best goed. Als geur op zich vind ik hem echt super lekker. Dit geurtje ga ik zeker nog veel dragen! Ook is een body mist heel lekker voor na het sporten of voor het slapen om je even lekker op te frissen.

De geur blijft niet heel erg lang hangen maar daar heb ik voor de prijs van €1,50 geen moeite mee. Na 4 uur is de geur toch wel erg afgezwakt. Ondanks dat vind ik het nog steeds een aanrader! Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de andere producten van deze lijn, die overigens ook maar €1,50 per stuk zijn.

Ik hoop echt dat Big Bazar met meer geuren gaat komen!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

5 gedachtes over “Embrace Charming Moment Fragrance Mist (Big Bazar)

Geef een reactie

