On my way – Make-Up Musthaves

on my wayEven een extra artikel tussendoor! Ik ga jullie mijn bestelling bij Make-Up Musthaves laten zien 🙂 Het is nog onderweg maar ach. Ik wil allereerst even zeggen dat dit artikel NIET gesponsord is. Ik heb alles helemaal zelf betaald. Er was afgelopen zondag 15% korting op W7 dus ik moest gewoon bestellen 😉makeup1Ik bestelde dit prachtige palette van Makeup Revolution. He is het  Makeup Revolution Wonder Palette – Death By Chocolate. Ik vind de verpakking alleen al ontzettend mooi. De kwaliteit ervan schijnt ook nog eens super goed te zijn dus ik ben heel erg benieuwd 🙂 Het palette kost €9,99

makeup4Ik bestelde ook een foundation en dat is natuurlijk altijd een beetje riskant… Ik hoop dat dit de goede kleur is maar als dat niet zo is kan ik hem altijd nog mengen met een van mijn andere foundations. Er was nu dus ook 15% korting op omdat hij van W7 is dus dat was ook weer een mooie deal. Normaal kost deze foundation €5,99 makeup5Hier ben ik toch ook zoooo benieuwd naar! Net zoals het chocolate palette is dit ook weer een dupe van een product van Too Faced. Makeup Revolution doet dat echt heel erg leuk 🙂 Ik bestelde de kleur Blushing Heart omdat die mij het meeste aansprak. Ik kan niet wachten tot dit schatje binnen is! Deze blush kost €6,99makeup8

Nog maar oogschaduw! Ik bestelde 2 paletten van W7. Het In The Nude en In The Buff Lightly Toasted. Waarom dan ook niet de gewone In The Buff? Omdat die kleuren mij wat minder aanspraken en ik 3 oogschaduw paletten in een keer wel genoeg vind haha. Deze paletten kosten €7,99 per stuk.makeup9Mijn laatste aankoopjes zijn 2 lipsticks van W7. In jawel, donkere kleuren. Ik ben echt verslaafd aan donkere lipsticks! Ik ben heel benieuwd hoe deze lipsticks bevallen en hoe de kleuren in het echt zijn 🙂 De lipsticks zijn €2,99 per stuk.

Dit waren alweer de dingen die ik heb besteld! Als het goed is komt alles morgen binnen. Helaas is er een groot gedeelte van de dag niemand thuis maar ik hoop dat we er zijn als de pakketbezorger langskomt! Volgende week kunnen jullie nog wel een unboxing video verwachten.

Dit alles bestelde ik dus bij makeupmusthaves.nl Het is een van de weinige Nederlandse webshops waar ze Makeup Revolution verkopen. Daarnaast verkopen ze dus ook onder andere W7 en Sleek. De verzendkosten zijn ook super laag (€2,95) en vanaf €40 wordt alles al gratis verzonden. En geloof me, daar zit je al snel aan met al dat moois!

5 gedachtes over “On my way – Make-Up Musthaves

Geef een reactie

