Mini Shoplog ♥ Action

PicsArt_1415375310808

 

Oeh mensen… Ik kon het weer niet laten… Als je mij mee vraagt naar de Action heb je 99% kans dat ik ja zeg. Deze keer kocht ik vooral dingen die ik wilde gebruiken om foto’s mee te maken voor mijn blog en Instagram. Daarnaast heb ik ook nog wat andere dingetjes gekocht dusja… Ik vond het niet interessant genoeg voor een aparte video dus heb ik deze keer besloten dat ik weer eens een shoplog in foto vorm doe.PicsArt_1415375105888

 

Als eerste kocht ik twee placemats die me wel leuk leken om product foto’s mee te maken en om natuurlijk als decoratie in mijn kamer te gebruiken. Ook leuk om kaarsen bovenop te zetten natuurlijk! Per stuk waren ze €0,49.PicsArt_1415375239779

 

Hier ben ik heel blij mee! Ik kocht een tak (lol). Maar even zonder dollen… ik ben echt blij dat ik zoiets heb gevonden. Het lijkt me namelijk ontzettend mooi voor bij foto’s en daarnaast vind ik het wel een leuk decoratie dingetje. Lekker herfstig 🙂 Deze tak (lol) kostte €1,89.PicsArt_1415375421747

Ik kwam deze ontzettend schattige setjes tegen van Miss Sporty! Ze hadden er nog veel meer maar ik koos voor deze twee. In een setje zitten twee producten zoals nagellak, oogschaduw, lipbalm, poeder enz. en daar betaal je dan maar  €1,59. Zo leuk en schattig! Ik las ergens dat ze dit ook al verkochten bij Etos… Ik weet het niet zeker maar misschien wel het kijken waard 🙂PicsArt_1415375514118

Ook kocht ik twee setjes met nep bloemen, wederom om foto’s mee te maken en ter decoratie. In een setje zitten 4 nep bloemen en daar betaal je €0,99 voor.PicsArt_1415375663959

Ook kwam ik deze heerlijke geurkaars tegen! Ik hoorde Leonie van BlushingBeautyNL er al over en damn hij is echt lekker! Ik moest hem gewoon meenemen, ondank dat ik er nog 10 heb liggen… haha. Deze kaars kostte €1,49.PicsArt_1415375816351

Fluffehhhh!!! Ik zag fluffy sokken bij de Action :O Dat móest ik natuurlijk meenemen. Voor twee paar betaalde ik €2,39. In mijn setje zit een simpel wit paar en een donker blauw paar met strepen.
PicsArt_1415376081661Als laatste: pennen! Ik raak ze áltijd kwijt dus was het tijd voor een nieuwe set. Deze vind ik wel fijn schrijven dus ik nam deze mee. Een setje van 10 voor €0,99. Altijd handig.

Dit waren dan alweer mijn aankoopjes. Hebben jullie onlangs nog iets bij de Action gekocht?

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

7 gedachtes over “Mini Shoplog ♥ Action

  1. De takken en de nep bloemen zijn erg leuk! Wat me erg leuk lijkt om met zulke nep bloemen te doen, is om er zo’n hipster krans van te maken om op je hoofd te zetten ♥️

Geef een reactie

