WIN een FashionCheque t.w.v. €25!

image

Jaja mensen! Alweer een win actie! Deze keer geef ik in samenwerking met ActiePagina.nl een FashionCheque ter waarde van €25 euro weg! In dit artikel leg ik verder uit hoe je mee kunt doen en waar je de FashionCheque allemaal kan uitgeven.

Wat is de FashionCheque en waar kun je hem inwisselen?

De FashionCheque is een cadeaubon die je bij verschillende winkels kunt inwisselen. Het mooie ervan is dus dat je niet bent gebonden aan één specifieke winkel.

Winkels waar je hem onder andere kunt inwisselen zijn Loavies, V&D, Scapino, Lucardi, America Today, Cool Cat en Shoeby Fashion. Via deze shopfinder kun je een winkel zoeken in jouw buurt waar ze de FashionCheque als betalingsmiddel accepteren.

Hoe doe je mee?

Meedoen kan op twee manieren. De eerste is via mijn blog. Daarvoor moet je het volgende doen:

  • Laat in de reactie jouw beste bespaartip achter
  • Laat een geldig e-mailadres achter in de balk die daarvoor bedoeld is
  • Voor Extra kans kun je me volgen op Bloglovin’  Laat hiervan ook even je gebruikersnaam in de comments achter!

Daarnaast loopt de winactie ook via Instagram. Daarvoor moet je het volgende doen:

  • Repost de winactie foto die je op mijn account kun vinden
  • Laat onder jouw repost jouw beste bespaartip achter
  • Gebruik #thebudgetblogwinactie zodat ik makkelijk jouw deelname kan zien

Ik wil ActiePagina.nl heel erg bedanken voor het organiseren van deze winactie!  ActiePagina.nl is een website met allemaal kortingscodes die je online kunt inwisselen. In de afgelopen en de komende Aanbeidingen artikelen zullen jullie ook zeker een aantal van die handige codes tegenkomen! Neem dus ook zeker eens een kijkje op die website want misschien kun je nog wel iets scoren met flinke korting. Slim shoppen dus!

De winactie zal lopen van vrijdag 7 november tot zondag 16 november. De winnaar maken we bekend op maandag 17 november.

27 gedachtes over “WIN een FashionCheque t.w.v. €25!

  1. Mijn bespaar tip is om eerst te kijken of vrienden/familie misschien hetgene dat jij wilt kopen nog hebben liggen en niet gebruiken. Zo kun je elke helpen. 🙂 bloglovin: Mirne

  2. Mijn bespaar tip : kijk eerst wat je nodig hebt ( koop niks als je het niet nodig hebt ) daarna kijk je gewoon rond en als je precies dat gene vind koop je het !
    Het is misschien niet de beste maar voor mij werkt het wel . Love, Desi

Geef een reactie

